8 Presupostos inspirats en Kobe i com es pot fer una acció

El sobtat pas de Kobe Bryant, un dels millors jugadors de bàsquet que mai, va atrapar el món fora de guàrdia. Va dir tant per a tants nens (i adults!) Per fora, com a líder dins i fora de la pista. Vull fer una ullada a 8 de les seves cites més inspiradores del passat i com us ajudaran a produir èxit a la vostra vida.

El lideratge és solitari ... Si no serà cap líder, no agradarà a tothom. Heu de responsabilitzar la gent. Fins i tot si teniu aquell moment d’estar incòmode.

LEADERSHIP - El més difícil de ser productor / líder és que no us agradarà universalment. Una part del treball del productor és assegurar-se que els membres de l’equip compleixen els seus rols individuals per assolir els objectius de l’equip i això significa responsabilitzar la gent. Tant com vulgueu agradar a tothom, l’equip i els objectius en general tenen prioritat. A mesura que penseu en els objectius de l’equip i com arribar-hi, si hi ha algun grup que haureu de mirar de mantenir-vos contents, són els vostres clients. Els vostres clients són els que segueixen contents, perquè són els que paguen els vostres productes / serveis.

El més important és intentar inspirar a les persones perquè puguin ser fantàstiques en tot el que vulguin fer.

LEADERSHIP - Per ser productor cal dirigir un grup de persones cap a objectius comuns. Els productors / líders motiven i inspiren la gent a esforçar-se per assolir objectius i grans èxits. Penseu en les persones que l’envolten en el treball, a qui us podeu motivar i inspirar? Podria tractar-se de joves i / o col·legues nous. No vull dir que necessàriament sigui el seu mentor. Simplement, parlant amb ells i dient “Benvinguts a l’equip! Té alguna pregunta sobre l'empresa, equip o processos? " Una pregunta senzilla com aquesta fa que el company se senti benvingut i formi part de l’equip, perquè algú s’interessa per ells i per la seva carrera professional. Inspirar la gent no només és sentir-se parlar sobre allò que haurien de fer / no haurien de fer, sinó que també els està demostrant que esteu allà per donar-los suport i que estan disposats a ajudar-los sempre que pugueu.

Vull aprendre a convertir-me en el millor jugador de bàsquet del món. I si aprenc això, he d’aprendre dels millors. Seguiu sempre aprenent.

APRENENTATGE - Kobe va dir que quan va discutir per què va decidir anar directament a la NBA des de la secundària. El seu impuls per ser el millor, significava que havia de jugar amb els millors. Continuar aprenent i educar-se és vital si voleu continuar creixent com a productor / líder. Encara que no us podeu especialitzar en cap àmbit específic, si voleu ser productor i dirigir un equip, és important aprendre sobre tot el que fa el vostre equip. No vol dir que cal ser un expert, però cal tenir un coneixement prou bo per entendre com aquesta àrea específica encaixa en una imatge més gran per aconseguir els objectius de l'equip. Una forma d’aprendre és llegir. L'altra manera és fer "fer" i treballar amb "el millor" com ho va fer Kobe. Va anar on eren els millors i va aprendre d’ells. Els productors també passaran el millor i podran parlar i treballar amb ells, aprenent d'ells.

Si voleu ser fantàstics en alguna cosa, heu de triar. Tots podem ser amos en el nostre ofici, però ... hi ha sacrificis inherents que s’acompanyen amb això: temps familiar, passar l’estona amb els teus amics, ser un gran amic, ser un gran fill, un nebot, sigui el cas. Hi ha sacrificis que s’acompanyen.

SACRIFICI: no importa qui siguis, cada un de nosaltres només té 24 hores en un dia. L’equilibri laboral / vida és dur. M'encanten les moltes coses que faig, però també m'encanta la meva família i amics. Vull ser capaç de dividir el meu temps per igual entre la feina i la casa cada dia, però això no és pràctic. Sempre hi haurà circumstàncies en què es necessitarà més temps a la feina o a casa i s’intenta “compensar” el temps perdut després. Això vol dir que teniu Time IOU a tot arreu. Controlar-ho és un malson. L’important d’entendre és que haureu de fer sacrificis en el vostre viatge per assolir els vostres objectius. No es tracta de "si" hi haurà sacrificis, és de "quan". Així que sabeu que passarà i perdoneu-vos quan necessiteu cancel·lar alguna cosa a casa, perquè es va produir una situació a la feina.

No em puc relacionar amb els mandrosos. No parlem el mateix idioma. No t’entenc. No vull entendre’t. No tinc res en comú amb els mandrosos que culpen els altres de la seva manca d’èxit. Les coses fantàstiques provenen del treball dur i la constància. Sense excuses.

PERSEVERÀNCIA: La mandra i la procrastinació anul·len el millor de nosaltres. Un dels principals motors de la mandra és la por, la por a no ser prou bo. La clau és aixecar-se cada dia i tenir un mini objectiu dins de l’objectiu del gran objectiu que vol assolir. Desglossar l'objectiu general en objectius més petits i quotidians. Creeu objectius diaris que pretengueu assolir, perquè això us proporciona èxits continus a mesura que treballeu el vostre camí cap a l'objectiu més gran. Només mirant l’objectiu gran tindreu la sensació que pugeu a l’Everest, però si només esteu mirant els objectius petits i quotidians, arribareu al cim de l’Everest abans de saber-ho. Aquests èxits diaris augmentaran l’impuls i enderrocaran la mandra.

L’important és que els vostres companys d’equip hagin de saber que esteu apostant per ells i voleu que tinguin èxit.

EQUIP DE TREBALL - Encara que sigui el productor / líder, no oblidis que també ets un company d'equip. Els companys d’equip han de saber que tenen altres que s’ajuden mútuament a assolir els mateixos objectius. La retroalimentació i la comunicació contínues són claus d’èxit. Comparteixi preguntes, pujades, obstacles, problemes, comentaris, millores potencials, pluja d’idees, èxits, etc. Cal una transparència entre companys d’equip, de manera que saps el que està fent l’altre per treballar junts amb l’objectiu comú. Us sorprendrà la quantitat que els vostres companys estan disposats a ajudar i el vostre equip, perquè… ho són.

Tinc dubte sobre mi. Tinc inseguretat. Tinc por al fracàs. Tinc nits quan em presento a l’arena i sóc com: ‘Em fan mal l’esquena, em fan mal els peus i els genolls. No en tinc. Només vull esgarrifar-me. Tots tenim dubte sobre nosaltres. No ho neguis, però tampoc ho capitulen. L’abraces.

FALT: un cop l’adopteu, estareu en una posició millor per analitzar el fracàs de forma objectiva i crear un pla d’acció per evitar els mateixos fracassos. Mireu quin era el pla original i què va conduir al fracàs i, a continuació, ajusteu-vos al següent intent. Sempre que comencen a fer plans, solen presentar diferents opcions durant el desenvolupament de la planificació. Estic segur que ho feu també i potser agonireu sobre quina opció serà la que funcioni. La veritat és que mai no sabràs quina opció serà finalment la que funciona fins que realment actuis sobre una opció. Tindreu experiències passades que us orientaran cap a determinades opcions i hauríeu d’escoltar-ho. El que també heu de fer és mantenir-se flexible i adonar-vos que quan l’opció inicial no funciona, pivoteu i proveu una altra opció.

Un cop sabeu com és el fracàs, la determinació persegueix l’èxit.

FALT - No tingueu por de fallar. El fracàs no significa que el vostre projecte s’hagi acabat ni la vostra empresa s’hagi realitzat, i especialment la vostra vida no s’ha acabat. El fracàs és un cop de velocitat que us atropella breument. Això només, breu. Mantingueu-vos decidits i continueu conduint endavant, perquè aquesta petita velocitat de velocitat serà insignificant per a la sensació que obteniu en assolir l’èxit.

Si teniu preguntes sobre la vostra pròpia situació específica i com podeu fer accions, no dubteu en contactar-me directament.