[Repte de 7 dies] Pas a pas Com doblar la vostra disciplina

Els meus amics i clients m’han referit des de fa temps com “l’home més disciplinat del món”.

Però, per molt que el meu ego vulgui acceptar aquest títol, la veritat és que ... Jo no sóc l’home més disciplinat del món (ni tan sols la meva ciutat!).

Deixat els meus propis dispositius, em passaria els dies emplenant la cara de pastissos de xocolata, emprenyant Red Bulls i mirant el futbol fins que els meus ulls quedessin vermells.

Però als meus primers anys dels anys vint, em vaig adonar que vull èxit, compliment i llibertat més que no pas que jo desitgés pastissos de xocolata o begudes energètiques.

Així que vaig prendre la decisió de fer tot el que fos necessari per eradicar les meves tendències mandroses i indisciplinades i construir la vida que vull.

I puc dir sense cap reserva aquesta va ser la decisió més important que he pres mai.

Però aquí està la cosa ...

Malgrat el que heu sentit d'altres gurús i "experts", la disciplina no ha de ser difícil. I no es necessiten anys d'esforç centrat per arribar a ser més disciplinat del que és avui.

De fet, si seguiu l’estratègia adequada, podeu doblar la vostra disciplina en 7 dies o menys.

I avui us oferiré un senzill però contraintuïtiu “camp d’inici de disciplina” per ajudar-vos a ser més disciplinat aquesta setmana.

Primer dia: Fes una promesa per a tu mateix i mantingues-la

La disciplina tracta, en primer lloc, la integritat. Es tracta de fer les coses que et dius a tu mateix perquè vas dir que les faries.

Així que el primer que fareu aquesta setmana és fer-vos una promesa i mantenir-la.

Penseu en aquest matí quan us heu despertat. Què va ser el primer que vas fer? Quina és una petita acció que us hauria fet sentir millor per com vau començar aquest dia?

Es beu un got gran d’aigua amb un raig de llimona? Fes una mica de calistènica lleugera? NO comproveu el vostre correu electrònic o les xarxes socials? Escriviu una nota d’agraïment a la vostra parella? Utilitzant el meu "Farm Boy Morning Miracle" i començar a treballar de seguida?

Sigui el que sigui, trieu UNA petita cosa que us faci els millors matins i feu una promesa a vosaltres mateixos ara que aneu a mantenir aquesta promesa demà no importa el que sigui.

Quan feu i manteniu aquesta promesa, és com derrocar els proverbials dòmino a la vostra vida.

Imaginem que s’obté l’objectiu de no colpejar el botó d’atacar-se perquè, quan ho fas, tens la sensació que ja t’has perdut. Estàs enrere abans fins i tot de començar.

Quan perds la primera al matí, és un efecte de dòmino i et tritura el dia. Però si prem el botó de repetir i despertes ... guanyes i aconsegueixes una victòria immediata.

Això és clau per canviar els seus hàbits i ser més disciplinat. Quan aconseguiu la primera victòria al matí, creeu un impuls immediat al vostre dia. Us dóna la motivació per tornar de nou més fort, per seguir al bon camí i per tenir un altre dia fantàstic demà.

Fes una promesa a tu mateix ara mateix.

Seguiu aquesta promesa demà al matí.

I això és TOT el que heu de fer pel primer dia.

Segon dia: L’enfocament antidisciplinari

Quan la majoria de la gent sent un repte de la disciplina de set dies, s’imaginen que hauran de fer dutxes fredes, córrer 3 km sota la pluja glacial, despertar-se a les 5 del matí i aixafar pesos forts durant hores ... és exactament el motiu pel qual fracassen la majoria de reptes disciplinaris.

No pots viure la teva vida amb reptes durs tot el temps. Els esportistes professionals no estan en mode play-off tot el temps i tampoc ho podeu ser.

Així que, en lloc de donar-vos un repte controvertit, és un camí únic fins al creixement, us animo a centrar-vos en la disciplina mitjançant la resta.

Observa la teva vida i pensa en les distraccions que et contenen.

És el botó de retardar? Les xarxes socials a primera hora del matí? Tasques de 10 dòlars per hora que no us serveixen ni els vostres objectius importants?

Què hi ha UNA cosa que podeu treure de la vostra vida avui en dia per facilitar la disciplina?

Com he dit, deixat als meus propis dispositius, sóc increïblement disciplinada.

És per això que sóc despietat en l’eliminació, l’automatització i la delegació de temptacions i distraccions.

Quan vaig voler deixar de beure, vaig treure l’alcohol de casa, vaig deixar d’anar als bars i em vaig “trencar” amb els meus amics de beure.

Quan volia vèncer la meva addicció a Instagram, vaig contractar a un nou membre de l’equip per penjar les meves històries matinals i mantenir-me fora del forat de conill de les xarxes socials.

Quan volia fer-ho més i escriure el meu primer llibre, vaig deixar d’acceptar les trucades telefòniques de matinada que diluïen el meu enfocament i em distreien del meu treball més important.

Sabia que no podia ser disciplinat en un entorn que no em servia.

I tampoc no.

Per ser MÉS disciplinat, comenceu a restar allò que no funciona en lloc d’intentar utilitzar la força de voluntat per aconseguir-ho.

Identifiqueu els obstacles al vostre camí i traieu-los.

Resta només una cosa de la teva vida avui en dia que et fa menys disciplinat i et sorprendrà l'efecte de dòmino que crea a la teva vida.

Dia 3: Comença a despertar 5 minuts abans

Tothom vol despertar-se abans. Però el 99% de la població intenta fer-ho tot malament.

Potser ja ho heu fet abans i heu dit alguna cosa així com ...

"Ja em llevo a les 7, però vaig a bord al club de les 5 del matí. demà!"

Com us ha sortit això? Si us agrada la majoria de la gent, ho heu fet durant un dia, potser dos ... però, després, s'ha esgotat l'esgotament i us heu vist atrapar fins a les set del matí.

Així, aquesta setmana, us repto a provar un enfocament diferent.

Sigui quin sigui el temps que esteu despertant ara i qualsevol hora que vulgueu despertar-vos, comprometeu-vos a despertar-vos només 5 minuts abans cada dia durant la resta de la setmana.

Això és. Ni 30 ... ni 15 ... 5 minuts.

Si ho fareu cada setmana durant tot l'any, podeu despertar-vos més de 4 hores abans que ara.

I la millor part? Amb prou feines ho notareu com passa.

Dia 4: Tireu les "temptacions energètiques"

El dia quatre del vostre repte "Doble la vostra disciplina", fareu una cosa semblant al dia 2, però amb un lleuger gir.

En lloc de centrar-se en les distraccions de la vostra vida (coses com les xarxes socials, el botó d’atardar o les tasques administratives), eliminareu les “energètiques” temptacions que us impedeixen de ser el vostre millor jo.

Escolta ...

La disciplina tracta, més que res, sobre energia.

Quan tens un somni, begut, alt o amb fam ... quan els teus nivells d'energia no et serveixen ... és molt més difícil mantenir les promeses a tu mateix i mantenir la disciplina.

Simplement penseu en la darrera vegada que vau tenir una horrible nit de son. Quins tipus de decisions vau prendre a partir d’aquest estat de baixa energia?

Heu menjat menjar ràpid per aconseguir una ràpida energia? Chugem cafeïna fins que no teníeu molèstia i teniu ganes de romandre despert? Deixeu de funcionar abans per poder veure Netflix o jugar el vostre videojoc favorit?

Per ser disciplinat, heu de protegir la vostra energia amb la vostra vida.

Així que avui vull que identifiqueu les “temptacions energètiques” que us són al vostre pas.

Tant si es tracta d'alcohol (com si fos per mi), marihuana, sucre, bunyols, cigarretes o refresc ... llença la temptació i elimina el "vampir energètic" de la teva vida.

En eliminar les temptacions energètiques de la vostra vida, no només tindreu menys probabilitats de descobrir el costum negatiu de menjar, fumar o beure coses que no us serveixen ... sinó que us facilitarà la disciplina en tots els altres. zona de la teva vida perquè el teu nivell d’energia serà tan alt.

Trieu una temptació i llanceu-la ara mateix. Prometo que els resultats us sorprendran.

Dia 5: Obteniu responsabilitat pública

La rendició de comptes és un ingredient secret per tenir èxit en qualsevol àmbit de la vida.

Complir una promesa a si mateix és relativament fàcil. Però, incomplir una promesa amb algú que no volen decebre? És difícil.

Així, doncs, per al dia cinc del vostre repte de disciplina d’una setmana, vull que trobeu algú a la vostra xarxa que admiri, que arribi a l’abast i que comparteixi els hàbits que intenteu fer o trencar.

Demaneu-los que us responsabilitzin de les vostres promeses i que posin algun tipus de conseqüència al vostre lloc per garantir-vos el seguiment.

Perquè aquesta estratègia sigui encara més potent, us animo a tenir responsabilitats públiques.

Que siguis responsable davant de qualsevol persona t'ajudarà a fer avenços massius, però quan tinguis responsabilitat pública ... desbloquegeu un nivell de rendiment totalment nou.

Això pot suposar anar a la vostra pàgina de Facebook o a Instagram i fer-los saber als vostres amics sobre el que esteu fent.

Acollir una trucada diària a Skype a les 5 del matí (com la meva amiga Sharran Srivatsaa) per assegurar-vos que us lleveu puntualment.

O envieu missatges de text als vostres cinc amics més propers i doneu-los permís per humiliar-vos públicament (de manera amorosa, per descomptat) si no el seguiu.

Vaig utilitzar aquesta estratègia a la meva pròpia vida el 2011, quan vaig decidir deixar de jurar i puc dir sense reserves que, si no hagués fet pública la meva decisió, encara avui juraria com un mariner.

Quan dius al món que faràs alguna cosa, no tens més remei que fer-ho. La hipocresia és un dels majors pecats que podeu cometre i quan feu valer la responsabilitat pública, fareu tot el que estigui en el vostre poder per no ser hipòcrita.

Dia 6: Deixa de prémer el botó Snooze

Independentment de quina hora es desperti el dia 6, vull que es comprometi avui ... per no tocar mai més el botó d’ametllar.

Això pot ser una combinació de la promesa que us feu, restant alguna cosa negativa de la vostra vida, aixecant-vos 5 minuts abans i llançant la temptació d’anar a dormir massa tard. També podeu fer saber al món que no feu clic al botó de retardar enlloc.

Totes aquestes peces configuren un dòmino positiu.

Els cinc o deu minuts addicionals de son que obteniu quan toqueu el botó d’aprofundir no són en cap moment una son de gran qualitat.

De fet, en realitat et fa més cansat perquè caus de nou en un cicle de son només per haver-lo interromput cinc minuts després.

Quan toqueu el botó d’encomodar, us prepareu de nou la resta del dia.

Potser no teniu temps per esmorzar, així que atureu-vos una pastisseria grassa al vestíbul a la feina. El seu estat d’ànim ja està destrossat perquè estàs estressat de sortir de pressa per començar el dia a temps. És menys productiu al treball pel seu estat d’ànim i per la manca d’energia.

Quan deixeu de prémer el botó de posseir-lo, obtindreu un guany immediat immediat al matí. Tens temps per treballar en allò que més desitges, ja sigui per crear el teu negoci, per escriure un llibre o per crear un curs nou. Aconseguireu fer les pràctiques d’autocura que sabeu que necessiteu. Podeu menjar un esmorzar nutritiu, potser passareu temps amb la vostra parella i fills i sortiu de la porta sense hiperventilar-vos.

Confieu en mi ... aquest petit canvi us ajudarà a fer avenços massius a la vostra vida. Feu-ho i observeu que es produeixen canvis positius a la vostra vida.

Dia 7: Conegueu-vos i on voleu ser

L’últim pas per convertir-se en més disciplinat és crear un full de ruta i una visió per a qui volgueu ser. Si això significa meditar, visualitzar o crear un tauler de visió, assegureu-vos que teniu una imatge clara del que voleu i on voleu estar.

Quan dius a tu mateix cada dia que vols ser un empresari ben respectat, l'autor més venut, feliçment casat, genial i amb algú que té forma, el teu cervell s'incorporarà.

Si es crea una claredat massiva sobre qui vol ser, on vol anar i com es vol viure, es farà la disciplina automàtica.

Quan tens una visió viva i convincent que t'orienta cap als hàbits i rutines adequats, la resta és més fàcil.

No hauràs de “pensar” en demanar una pizza tarda o veure un altre episodi de Billions. Ja ho sabreu, per assolir la vostra visió i els objectius que us heu fixat, heu de menjar net, dur-vos al llit a temps i despertar-vos d'hora perquè pugueu atacar el dia.

Quan teniu la vostra gran visió al seu lloc, la disciplina ja no és una cosa que feu, sinó que és part de qui sou.

Ara mateix, vull que aprofiteu una mica per tenir clar la vostra visió.

Més important encara, vull que tingueu clar què ha de passar i què heu de ser veritables a la vostra vida per aconseguir aquesta visió.

Si preteneu que perdreu 20 lliures de greix corporal i que tingueu abdominals visibles a l'estiu, ja sabeu que menjar 2 hamburgueses i beure 3 cerveses de cervesa no us portarà a la vostra visió ... així que ni tan sols haureu de pensa-hi.

Fareu les coses bé cada vegada perquè la vostra visió és tan potent que t’obliga a fer les coses correctes.

Conclusió

Aquest repte pot ser senzill ... però funciona.

Ser més disciplinats consisteix en construir integritat i apilar petites victòries per aconseguir impuls i aconseguir que l’èxit sigui automàtic.

I si empreu accions en aquest repte de 7 dies, anireu en el camí cap a convertir-vos en l’operador disciplinat i imparable que sempre heu volgut ser.

Proveu-ho i feu-me saber els vostres resultats als comentaris següents.

I si vols la meva ajuda ...

Ser més disciplinat ... obtenir més claredat en la vostra visió més gran ... eliminar les temptacions ... i crear la mentalitat del seu operador

Hi ha alguns punts al meu programa d’entrenament “Millionaire Accelerator Case Case” Q1.

Per obtenir la qualificació, heu de controlar els vostres propis ingressos (ja teniu una empresa o treballeu per compte propi), feu almenys 6 xifres i estigueu disposats a fer el treball, escoltar les crítiques i prendre mesures massives en les estratègies I compartiré amb tu.

Si això us sembla i ja esteu preparats per fer el salt a 7 xifres el 2020, digueu-me a Instagram o envieu un correu electrònic a [email protected] amb l’assumpte, “estic interessat”.

Expliqueu-me una mica els vostres negocis, objectius i reptes i en parlarem més per veure si sou adequats al programa