6 Hàbits de matar-los la vostra productivitat i com eliminar-los

"Un canvi en els mals hàbits condueix a un canvi en la vida". - Jenny Craig

Foto de Manny Pantoja a Unsplash

Durant el meu treball com a entrenador de mentalitat i productivitat, sovint em trobo amb problemes similars. Em sento honrat de conèixer molta gent amb objectius alts i fortament motivats amb grans visions durant la majoria dels meus dies. Tanmateix, la majoria es posen en contacte amb mi perquè no creen un entorn que els permeti treballar productivament.

Quan vaig assistir al meu primer taller anomenat "Productivitat màxima", vaig pensar que s'unirien algunes persones, però la realitat era una enorme premsa de molta gent.

Sobretot els estudiants i joves emprenedors hàbils i motivats semblen fallar en passar productivament els dies.

Saben el que han de fer, fins i tot tenen una visió contundent, però, no aconsegueixen fer tasques i fer resultats significatius.

Aquestes persones no necessiten un discurs motivacional, sinó estructures i sistemes clars.

Una vegada que s’uneixen al meu programa de coaching i comencem a analitzar els seus dies laborals, normalment ens adonem ràpidament del que els impedeix utilitzar el seu temps amb prudència.

Quan vaig començar a entrenar a la gent perquè fos més productiu, em va sorprendre que la majoria enfrontés els mateixos reptes. Gairebé tots els meus clients de coaching lluiten amb els mateixos pocs temes i tots van poder resoldre els seus problemes amb uns quants consells i trucs simples.

Aquí es mostren els assassins de productivitat més habituals que conec.

1. Passar massa temps a les xarxes socials

Especialment les persones que no produeixen activament molt contingut, sovint no tenen una visió general del temps que dediquen a les xarxes socials.

Segons diverses estadístiques, l'ús global global de mitjans de comunicació social al dia és d'aproximadament dues hores i mitja.

Imagineu quant podríeu endur-vos amb 150 minuts addicionals al dia.

Molt, oi?

Si teniu ganes de tenir un control total sobre l’ús de les vostres xarxes socials, salteu la resta d’aquest punt, però, si no teniu ni idea de la quantitat de temps que podríeu dedicar a desplaçar-vos pels fulls de notícies, enganxeu-ho.

Fins on sé, qualsevol telèfon intel·ligent pot mostrar el temps que utilitzeu una aplicació determinada al dia.

Instagram, per exemple, fins i tot mostra l'ús diari directament a l'aplicació.

Per veure el vostre ús mitjà d’Instagram, aneu al vostre perfil i feu clic a les tres línies que hi ha a l’angle superior dret. Ara veureu "La vostra activitat", feu clic aquí i veureu immediatament el temps que dediqueu a l'aplicació.

Veureu la vostra mitjana diària més, la quantitat exacta de minuts al dia.

La majoria dels meus companys de formació i assistents al taller es queden força xocats un cop veuen els números als seus telèfons.

És tan senzill, però sovint no ens adonem del temps que dediquem als nostres telèfons.

Tanmateix, el problema real no és el nombre de minuts que dediqueu a Instagram o Facebook. El fet que cada vegada que obriu el telèfon, destruiu el focus.

Un enfocament fort i la capacitat de concentració durant un període determinat són crucials per al treball productiu. Si no podeu centrar-vos com a mínim entre 15 i 20 minuts sense distraccions, tindreu molt difícil acabar les tasques de manera efectiva.

Així, reduir l’ús de les xarxes socials o, almenys, crear regles específiques, pot tenir un impacte enorme en la vostra productivitat.

Abans de treballar en temes com la productivitat i l’alt rendiment, totes les meves pauses durant el temps de treball van ser cobertes per fer un recorregut per les notícies de mitjans socials.

Al final del dia, em preguntava per què no ho feia més. No obstant això, un cop establert regles específiques per al meu ús de les xarxes socials, la meva productivitat es va disparar.

Ara, faig les pauses per fer exercicis d’estiraments per obtenir-me una tassa de te o cafè o, fins i tot, per a una sessió ràpida de diari o de meditació. Aquestes activitats m’ajuden a tenir un cap clar i a centrar-me en el meu treball sense distraccions.

Una altra regla que va fer una gran diferència per a mi és la sessió de sessió de qualsevol aplicació de xarxes socials després d'utilitzar-la. Cada vegada que obro Instagram o Facebook, he d’iniciar sessió abans de veure totes les notícies, per tant, he de reflexionar sobre si realment vull dedicar el meu temps a l’app o si prefereixo fer alguna cosa més significativa.

2. Perfeccionisme

No em consideraria perfeccionista, tot i així, definitivament em vaig agafar enfadat pels detalls massa vegades.

Sempre que sentia que no avançaria durant dies, m’adonava que era perquè em vaig centrar en adopcions innecessàries en lloc de fer-me merda.

El perfeccionisme no és el mateix que esforçar-se a ser el nostre millor. El perfeccionisme no es tracta d’un assoliment i un creixement saludables; és un escut.
- Brown marró

Fins i tot les persones que no són perfeccionistes per si mateixes poden quedar atrapades en el perfeccionisme sempre que no trobin alegria en una tasca.

Una altra raó habitual del perfeccionisme és la por a desaprovar els altres o tenir sentiments d’inseguretat.

El major problema amb el perfeccionisme, però, és que ens emprenyem amb els detalls que no acabem la tasca en absolut.

Un perfeccionista considera el producte final com la part més important, però la vida gairebé no arriba a un objectiu concret. Es tracta més aviat de gaudir del passeig i aprendre contínuament.

A més, les persones perfeccionistes també solen procrastinar ja que ni tan sols comencen a prendre mesures fins que saben que poden acabar perfectament una tasca.

Una frase que m’ha ajudat a superar el meu perfeccionisme i convertir-me en una persona que fa accions massives és la següent:

És prou bo?

Tot el que exposo, és prou bo? Fa que el món sigui petit? Possiblement podria ajudar algú a millorar-se a si mateix i a viure una vida millor? La qualitat, com a mínim, és tan bona que puc dir amb orgull que és la meva feina?

Si puc respondre aquestes preguntes amb un sí, és prou bo. I si és prou bo, ja s’ha fet.

En la majoria de les professions, fer accions massives i fer moltes coses té més sentit que ser perfeccionistes. Per descomptat, això no s'aplicaria a la feina de cirurgià, però aconseguiu aquest tema.

3. Assentat durant tot el dia

La manca de moviment no només perjudica el benestar físic, sinó que també mena la productivitat. Especialment a la llarga, passar tot el dia assegut tornarà a disparar amb molts problemes de salut.

Diversos estudis mostren com les persones que passen la major part de la seva vida assegudes tenen més probabilitats de patir malalties cardíaques i molts més problemes que els que actuen.

Tot i que colpejar el gimnàs durant 60 minuts, tres vegades per setmana és millor que cap activitat física, no ajuda realment els danys a llarg termini de passar la major part del temps assegut.

El moviment del cos, sobretot quan es combina amb l’aire fresc, és una manera excel·lent de recuperar l’enfocament, obtenir un cap clar i augmentar la productivitat després d’una intensa sessió de treball.

A continuació, es mostren alguns consells a seguir si us passem la major part dels dies asseguts:

• Fer una pausa i aixecar-se al menys cada 30 minuts. Estireu el cos, agafeu un got d’aigua o aneu a passejar.
  • Acostumeu-vos a posar-vos de peu i a caminar cada vegada que parleu per telèfon.
  • Proveu un escriptori o improviseu posant el vostre ordinador portàtil a un taulell de finestra o alguna cosa semblant.

4. Supervalització

Igual que el perfeccionisme, la sobiranalització ens impedeix de prendre accions i avançar.

"Si dediqueu massa temps a pensar en una cosa, no ho aconseguireu mai."
- Bruce Lee

Avui en dia, internet ens permet investigar gairebé tot allò que volem saber. Podeu analitzar els mercats, els clients, la vostra competència, els seus premis, els seus guanys i fracassos i gairebé qualsevol altra cosa.

És fantàstic tenir tanta informació a la nostra disposició, però, també és el motiu de la falta d’acció. En lloc de fer coses, acabem recopilant més dades i informació de les que podríem processar mai.

La manera més eficaç de superar aquestes inspeccions detallades és establint les vostres pròpies regles.

No importa quin tipus d’informació estàs buscant, estableix directrius específiques i compleix-les.

Esteu buscant un nou parell de sabates en línia? Limiteu el temps que passareu a 10, 15, 20 minuts, el que més us convingui.

Voleu cercar aquest pressupost perfecte per amplificar el vostre article? Obre un màxim de tres pestanyes.

Esteu buscant el lloc perfecte per sopar amb la vostra parella? Limiteu la cerca a alguns restaurants i ignora la resta.

Prendre decisions ràpides us facilitarà tota la vida.

“Les persones amb èxit prenen decisions ràpides i fermes. Les persones que no tenen èxit prenen decisions lentament i les canvien sovint. "
- Napoleó Hill

El benefici més important de prendre decisions ràpides és el fet que tindreu molt més temps i energia per a altres coses.

En comptes de preocupar-vos, podreu gastar la vostra energia per aconseguir les coses i per aixafar les tasques pendents.

5. La falta de son

Per alguna raó, la privació de son s’ha convertit en un veritable gran problema per a moltes persones en les darreres dècades. Si bé sabem exactament la importància d’un son de nit, rebutgem descansar bé.

Segons un article d'Evernote, el 2016, un estudi de la Corporació RAND va trobar que a causa de la privació del son, els EUA suporten pèrdues econòmiques de fins a 4.11 mil milions de dòlars anuals (o 1,23 milions de dies laborals), gairebé tres vegades els 138 mil milions de dòlars del Japó. perd.

Creure que ho feu més bé disminuint les hores de son és el major error que podríeu cometre.

El fet és que dormint millor (i probablement més), podreu augmentar la vostra productivitat i l’enfocament. Tenir suficient son augmentarà el nivell d’energia, la creativitat i la capacitat de prendre decisions difícils.

A continuació, es mostren uns quants consells increïblement fàcils de seguir per dormir una bona nit:

• Va enfosquir completament la vostra habitació. En cas contrari, la producció de la nostra hormona del son, la melatonina, s’inhibeix i dormir a més de dormir durant la nit es fa més difícil. Si, per algun motiu, no es pot enfosquir l'habitació, utilitzeu una màscara per dormir. És barat, és fàcil, és eficaç i pots portar-lo amb tu allà on vagis.
  • Assegureu-vos d’eliminar tots els sorolls. Si això no és possible, utilitzeu taps per les orelles. Un cop més: fàcil peasy, però molt eficaç per augmentar la qualitat del vostre son i de la vostra vida.
  • Eviteu les pantalles i practiqueu activitats lleugeres i relaxants abans d’anar a dormir. Si necessiteu utilitzar els vostres dispositius, com a mínim, assegureu-vos d’utilitzar una aplicació de bloqueig de llum blava o, fins i tot, ulleres de bloqueig de llum blava. En lloc d'això, podeu fer activitats com ioga, meditació, lectura, diari o estiraments. Tenir una mica de temps lliure abans d’anar a dormir és una idea excel·lent.

6. Allotgeu-vos a la vostra zona de confort

A primera vista, potser no està clar com es relaciona la vostra zona de confort amb la vostra productivitat, però he vist moltes persones que experimenten aquesta lluita.

Quan ens atenim a les mateixes rutines, activitats i expectatives durant massa temps, la nostra productivitat personal disminueix sovint. La nostra motivació baixa, i també el nostre nivell d'eficiència.

Provar coses noves, iniciar nous projectes i idear idees noves són formes excel·lents d’incrementar la nostra zona de confort i la nostra productivitat.

De vegades, estirar la vostra zona de confort pot suposar fins i tot canviar de lloc de treball i seure en un bon cafè durant un dia.

Tot i que gaudim de seguretat i seguretat, és una bona idea una mica de flexibilitat i canvis regulars.

Vols créixer? Agafeu la meva llibreta d'eines de creixement personal gratuïta amb 42 tàctiques, recursos i eines efectives i actuables per augmentar la vostra vida.

Mind Cafe a la vostra safata d'entrada

Voleu estar al dia de les nostres publicacions amb millors resultats cada setmana? Registreu-vos a les actualitzacions de correu electrònic seguint aquest enllaç.