5 Errors freel·lars comuns i com evitar-los

Passos quotidians per millorar la vostra vida autònoma

Imatge de desplash

L’economia autònoma està en auge.

Segons Forbes, els autònoms representen ara un increïble 35% de la força de treball dels Estats Units.

Cada vegada són més els que queden el 9 al 5 i estan fent un curs independent per convertir-se en autònom.

Però ja siguis nou o tinguis diversos anys d’experiència, malauradament, hi ha moltes trampes que, en algun moment, la majoria dels autònoms cauran en presa.

“Les coses bones no arriben fàcilment. El camí està ple d’entrebancs. ” - Desi Amaz

Però la bona notícia és que podeu fer alguna cosa per ells.

Podeu aprendre dels meus errors.

Els autònoms amb tots els coneixements i les eines adequades tenen el potencial per prosperar en aquesta nova economia. I les eines adequades inclouen saber evitar alguns dels errors més comuns que comencen els autònoms.

Aquests són 5 dels entrebancs més habituals que he trobat i els passos que he fet per evitar-los.

1. Esgotar els diners de forma anticipada

La raó més habitual que veig els autònoms renunciant al seu somni és que no tenen el saldo monetari des del dia 1. El que vol dir això és que ho feu bé durant un mes o dos, sis si teniu sort, i després tot cau a l’olla.

Probablement hagueu tingut alguns estalvis, però després d’uns mesos de guanys febles, els heu cremat. Sona familiar?

Li va agradar una mica el teu estil de vida freelance ... i no entenia el difícil que seria.

És primordial quan comenceu a fer un treball autònom per primera vegada que enteneu les vostres necessitats d’ingressos bàsics.

Aquest és el nombre mínim de diners necessari per pagar els fonaments bàsics:

• menjar
  • lloguer
  • electricitat i wifi
  • factures de telèfon
  • factures de calefacció
  • viatjar
  • una mica de diners divertits per no perdre la ment

Per exemple: el meu lloguer és de 800 dòlars al mes, i necessito uns 50 dòlars a la setmana per a queviures, altres 50 dòlars a la setmana per a les factures incloses. mòbil, i diguem-ne 200 dòlars al mes per altres coses que considero importants (begudes amb amics, agafant el tren per veure el meu pare o viatges a la cafeteria).

Així doncs, de forma mensual, Necessiteu fer, com a mínim, 1.400 dòlars.

Si no estic guanyant 1.400 dòlars, vaig a cremar els meus estalvis.

Té sentit?

AQUEST NOMBRE DEPENDEU EN LA SEVA SITUACIÓ.

Assegureu-vos de tenir en compte qualsevol obligació de les vostres necessitats d’ingressos bàsics: contractes, hipoteques, compromisos, préstecs d’estudiants, arrendaments, factures, etc.

El truc és comprendre quin és el vostre nivell financer mínim i assegurar-vos que feu aquesta quantitat CADA MES.

Després d’això, és tot el més gravat: compres, viatges, sopars, estalvieu-ne algun per a un fons de dies de pluja

Una advertència important; molt esforçareu per aconseguir aquesta quantitat des del primer dia. O el segon dia. O fins i tot el dia 100.

Per tant, haureu d’estalviar com a mínim 6 mesos al vostre compte (idealment més com 12 mesos) i un pla de còpia de seguretat *.

Perquè us caldran almenys 3 mesos abans d’acostar-vos als guanys bàsics.

La presa de coses clau aquí és ser realista. Es necessita molt temps per obtenir un bon flux financer quan ets independentista i, fins i tot amb diversos anys d’experiència, encara et pots trobar ràpidament en problemes. Assegureu-vos que feu la vostra despesa essencial cada mes.

Si bé l’autònom no es tracta només de diners, si no estàs caient mes rere mes, haureu de ser reals amb vosaltres mateixos. Reduïu els costos o cerqueu formes de guanyar més coses, que poden incloure buscar feina.

* Per pla de còpia de seguretat vull dir un llit on dormir.

2. Falta d’ingressos sostenibles

Quants autònoms es desentenen quan perden un terreny de joc important?

O quan perden un dels seus clients més grans?

O pitjor, quan s’adonen que l’àrea en què s’especialitzen ja no té demanda realment?

Tots aquests escenaris condueixen a un freelance frustrat i entristit i amb uns ingressos altament inestables.

A mi m'ha passat, probablement més vegades del que m'agradaria admetre ...

Aquí està la meva clau:

Diversificació.

Per a mi, diversificar significa dedicar temps a diferents clients i tipus de treball. Els meus ingressos provenen de l'escriptura, de l'anàlisi financera i del meu negoci.

Per a cadascun d’aquests fluxos, tinc diversos clients i diverses maneres de trobar clients.

Si us passa, no estic totalment cargolat perquè puc encetar el paper en altres projectes.

La diversificació significa també alguna cosa important:

-> Una estratègia de màrqueting.

Diversifico el meu temps entre treballar i intentar trobar feina.

No poseu tots els ous a la cistella de treball.

Fins i tot quan estigui ocupat, haureu de seguir sol·licitant i treballar a les feines, així com mantenir els perfils actualitzats. Això, a més d’assegurar els fluxos d’ingressos de diferents línies de treball, garantirà un flux constant de clients durant els propers mesos.

3. Treballant tot el temps

No us estresseu per una mala gestió del temps.

En començar, pot ser difícil intentar estimar quant de temps trigarà una feina. És una habilitat que millora amb el pas del temps, però francament, només aprendràs per experiència.

Proveu inicialment de fer treballs més petits perquè pugueu entendre el temps que trigaran les coses. Les aplicacions i els llocs web de seguiment de temps (m'agrada el tmetric, és gratuït) també poden ajudar-vos, de manera que podreu veure cap a la vostra ubicació.

És sorprenent el temps que us trigaran en sumar tots els trossos petits aquí i allà. Si dediqueu 2 hores a un projecte, assegureu-vos que cobreu les dues hores.

Planifiqueu els dies perquè no us estresseu amb massa lliuraments en un dia i no us oblideu de programar diversos dies a la setmana per fer absolutament cap treball. La majoria de la gent tria dissabte i diumenge, però depèn de tu.

I sempre, sempre, sobreestimem.

Si sobreestimeu quant de temps us passarà, aleshores el pitjor dels casos és que lliureu el treball a temps; el millor cas és que ja ho fareu d'hora.

No esclavitzeu una tasca amb un ampli abast i poca remuneració.

Penseu en la manera de preuar el vostre temps de manera eficaç. És dur, però hi arribareu!

4. Falta d’actitud professional

L’autònom no significa escriure algunes coses al portàtil mentre porteu els vostres PJ.

Tampoc vol dir que pugueu passar les vacances quan vulgueu.

Cal treballar.

I per treballar cal una actitud professional.

A continuació, es detallen les coses que m'ajuden a mantenir el to correcte:

• Vesteix-te, menja l’esmorzar i prepara’t per al dia. No hi ha PJ aquí. PJs = temps de fred (ajuda massivament a la separació mental).
  • Obteniu un àrea de treball dedicada Seieu recte! Feu que sigui la vostra zona de treball.
  • Seguiu-vos amb un horari de treball (aproximat). Com a mínim, això sol ser de 9 a 12 hores. Tot el que funcioni per a vostè. La rutina m’ajuda a estar enfocat.
  • Adopteu l’enfocament mental adequat. Reconeix i tracta el teu treball autònom com si s’hauria de tractar. Respecteu els vostres clients i us respectaran.

Vaig trigar un parell de mesos a desenvolupar l’actitud professional adequada, però va fer una gran diferència quan ho vaig fer.

5. Falles en la comunicació

Ho sé, ho sé.

Odi parlar per telèfon. Jo també ho faig, sobretot quan és tard un divendres a la tarda.

Però saltar en una trucada ràpida és molt, molt menys dolorós que una sèrie de correus electrònics confusos d’anada i tornada que probablement no es resoldran abans del final del dia.

Invariablement, els correus electrònics conduiran a clients i autònoms que intentin endevinar què intenta dir l'altre, o que interpreten mal el to o el context.

Només heu de trucar!

Us ajudarà a trencar el gel i obtindreu les respostes més ràpides i eficaços a les vostres preguntes.

Unes excel·lents habilitats de comunicació us permetran recórrer un llarg recorregut com a freelance i saltant una trucada amb els clients tan sovint com realment podeu fer una bona impressió.

Suggeriment de bonificació: sovint val la pena enviar un correu electrònic de seguiment després d’una trucada telefònica, només per assegurar-vos que teniu la conversa per escrit i per confirmar que esteu a la mateixa pàgina.

I finalment (ja sé que això suposava que seria un article de 5 consells ...):

6. Vida social zero

Una de les coses més grans que trobo a faltar de treballar en una oficina a la manca d’interaccions socials.

• Què us passa fins aquest cap de setmana?
  • Vaig a prendre un cafè, vull venir?
  • Omg, has vist l'episodi de la nit passada ?!

La manera en què ho abordo és de dues maneres:

# 1. esforçar-se a saltar una trucada amb els clients

Vegeu el punt 5.

En particular, si mai no heu conegut la persona, aquesta és una manera excel·lent de crear confiança i rapper i us permet una mica de malestar.

A més, quan un client tingui confiança, us retornarà més temps.

# 2. esforçar-se en activitats socials fora de la feina

Tant si es tracta d’una classe d’exercici, com de voluntariat o d’una forma de club social, és encara més important participar en activitats socials amb treball quan treballi per tu mateix.

Doneu-vos una pausa completa per treballar i feu-vos sortir de la casa al mateix temps.

No us convertiu en un reclús social!

És també una forma divertida d’implicar-se a la comunitat local, cosa que no aconsegueixes com a autònom.

Treballes per tu mateix? Quins són alguns dels vostres esculls habituals? Com els batreu?

Voleu que surtin petits fragments d'inspiració i consells a la vostra safata d'entrada? Inscriviu-vos a les actualitzacions de correu electrònic -> Estem en contacte.