4 consells efectius sobre com dur la vida al següent nivell

Després de vint anys treballant casos de contraintel·ligència, se'm va demanar que fos el portaveu del FBI al nord de Califòrnia. La meva primera reacció va ser "No": em vaig trobar molt a gust com a agent de cas. En aquest moment, coneixia tots els passos del manual i tenia la meva xarxa d’informadors al lloc per poder iniciar una investigació contra un oficial d’intel·ligència estranger amb molt poc esforç per part meva.

Vaig sentir el plaer tranquil de satisfer contraban amb la meva situació existent. Però, al cap de la meva ment, sabia que no continuaria fent malbé les meves habilitats; No m'he esforçat a fer el possible. En veritat, m’havia tornat complaent; Havia arribat a un altiplà.

Quan vaig dir "NO", em negava a portar la meva carrera al següent nivell. Vaig tenir èxit com a agent de cas, però la meva complaença no estava fomentant el desig de créixer professionalment ni personalment.

“La tragèdia de la vida no es troba sovint en el nostre fracàs, sinó en la nostra complaença; no en fer massa, sinó en fer massa poc; no en la nostra vida per sobre de la nostra capacitat, sinó en la nostra vida per sota de les nostres capacitats. " - Benjamin E. Mays

La investigadora de Stanford, Carol Dweck, va observar: “No hi ha cap relació entre les habilitats o la intel·ligència dels estudiants i el desenvolupament de qualitats orientades al domini. Alguns dels estudiants molt més brillants eviten els reptes, no els agrada l’esforç i la marchitació davant la dificultat. I alguns dels estudiants menys brillants són autèntics intèrprets, que prosperen en el repte, persisteixen intensament quan les coses es posen difícils i aconsegueixen més del que esperaves. "

Dit d’una altra manera, no sempre són les persones les que inicien el més intel·ligent les que acaben sent les més intel·ligents.

Sempre havia estat un amic, però en algun lloc d’aquells vint anys, m’havia instal·lat en una zona de confort que produïa mediocritat.

La força més gran és la nostra debilitat: LaRae Quy

Al final vaig dir "Sí" i vaig representar el FBI durant quatre anys al nord de Califòrnia. Vaig a compartir 5 maneres efectives de portar-lo al següent nivell, i també podreu:

1. S’AGRADA AMB UN PLATEAU

Joshua Foer, autor de Moonwalking amb Einstein, parla sobre el "bon plató". És quan arribem a un nivell d’habilitats on podem fer la tasca sense haver de pensar-hi realment. El vostre rendiment és automàtic.

Si bé l’altiplà OK pot ser el que necessitem en determinades zones de la nostra vida, hi pot haver altres zones en què OK estigui significant que hem tocat un mur. No som felices, exactament, però no estem del tot segurs on assenyalar la creixent sensació d’inquietud. Diem: “Estem bé” en lloc de “emocionar-nos amb el següent pas de la vida o de la carrera professional”. Hi ha una sensació de neguit que ens assegura que hi ha més sortits per conquistar al món.

Les persones solien creure que no podien rebentar-se a través dels altiplans perquè representaven el límit del nostre talent o capacitat genètica. Els últims anys, els psicòlegs han descobert que tot el que es necessita per rebentar a través d’un altiplà és l’actitud adequada.

Com fer-ho funcionar per a vostè:

Feu una vista llarga. Quan ens fixem en la gran fotografia, és més fàcil veure els altiplans com a descansos temporals on podem aprofitar per estudiar no només la nostra visió de futur, sinó els passos que cal fer per arribar-hi.

Pren riscos. A ningú li agrada sortir de la seva zona de confort, però només els wimps els utilitzen com a excusa per caure i quedar-se en un lloc que sembla més una rutina al llarg dels anys que una vida emocionant. Sovint, el vostre ego que vols protegir, és possible que fracàs si prova alguna cosa nova. El resultat és que et manteniu en un patró segur i avorrit que no comporta cap risc. En aquest procés, heu acabat per convertir-vos en la imatge de Wikipedia d'un wimp.

Abraça la xucla. A menys que vulgueu viure en un altiplà, no aneu a la resta de la vostra vida, haureu d’abraçar coses difícils i difícils. Sí, xucla, però un cop hagueu entrat en contacte amb la vostra visió de la vostra vida, l'esprint valdrà uns cops a terra. Però aquí teniu el cas: a menys que s’aprengui dels fracassos que us aniran deixant el camí en el camí, tot serà per a res. Cada fracàs té el potencial de fer-vos més intel·ligent que abans, però només si adopteu la lliçó.

2. SENTI EL CREMAT EN LA VOSTRA BELLIA

Els llibres d’autoajuda no us poden oferir orientació. La cremada a la panxa prové d’una profunda comprensió d’allò que és important per a vosaltres i per què persistireu fins i tot quan les coses semblin difícils. Sovint, la nostra carrera o camí a la vida està influenciada per un professor o progenitor en la nostra joventut. Ens trobem enganxats a una fita de rodament per enlloc perquè el nostre cor no hi és; el camí que vàrem adoptar pertanyia al progenitor o al professor, no a nosaltres.

La queixa és sovint un corprenent per al nostre cor que hem pres el gir equivocat en algun lloc de la carretera. No podeu agafar-lo al següent nivell fins que no feu una ullada més a prop de què feu el que feu. La complaença pot ser un terreny pla que és una oportunitat perquè pugueu valorar la direcció de la vostra vida i decidir si realment voleu anar.

La primera raó per la qual la majoria de la gent no porta la seva vida al següent nivell és que senten que no tenen control sobre la seva vida. És molt més fàcil treure la sortida de la pel·lícula i culpar la seva situació a la vida a algú altre: el govern, les exigències del seu lloc de treball, la seva infantesa descarada, la seva parella ... continua la patètica llista. Els wimps es veuen com a víctimes de la vida, però el que separa realment els wimps dels vencedors són les opcions que prenen. La vostra elecció està al 100%.

Com fer-ho funcionar: deixeu d'utilitzar paraules perdedores com "No puc" i "No ho hauria". Gireu aquests pensaments i reclameu el control de la vostra situació. Pot ser que el vostre entorn laboral actual no sigui l’ideal, però escolliu l’actitud amb què abordar-lo. Preferiria menjar o morir de fam al carrer? Aquesta pregunta pot suposar un estol de la manera de mirar el vostre lloc de treball. Vol dir que necessites romandre en una professió sense sang durant la resta de la teva vida? No! Doneu-vos una puntada de peu i deixeu-vos fora del centre, però això significa que heu de fer-vos càrrec de la manera d’acostar-vos a la vostra vida. Quan deixes de ser víctima i entens que tot és la teva elecció, desenvolupes la duresa mental per portar la teva vida al següent nivell.

Ets mentalment dur? Feu aquesta avaluació GRATUTA.

3. DISTINGUIR ENTRE UN PLATEAU I UN BURNOUT

No podreu portar la vostra vida al següent nivell fins que no sabeu si esteu trobant un altiplà o una cremada.

En un altiplà, podeu trobar maneres d’empoderar-se i recarregar-les. Burnout està intentant fer les mateixes coses antigues o fer coses de la mateixa manera antiga, sense reconèixer la vostra necessitat de reavaluació. Les persones que ocupen llocs de treball d’alta intensitat, com els que responen en primer lloc i els agents de la llei, són molt propenses a la combustió, però no són les úniques. Una de les millors maneres de detectar el brot és respondre a aquesta pregunta: "Observeu que esteu treballant molt i durant hores però aconseguint menys del que abans?" Sí, això és una combustió.

Segons la psicòloga Ellen Hendriksen, autora de How To Be Yourself: Tranquil·litzeu la vostra crítica interior i pugeu per sobre de l’ansietat social, els signes de brotació són:

- Esgotament emocional: drenat, desmotivat i cansat, tant físicament com psicològicament.

- Despersonalització: deixeu de veure les persones amb les quals treballeu com a persones i, en canvi, comenceu a veure-les com a càrregues, cosa que genera un ressentiment creixent.

- Falta capacitat d’enfocament: treballar molt i durar hores però assolir menys.

Tot i que pot ser difícil distingir entre un altiplà i un brot de vegades, les cures són molt diferents:

• La cura d’un altiplà és l’entusiasme. L’entusiasme l’impulsarà a aprendre noves habilitats i a adquirir més informació per seguir avançant.
  • La cura per al cremament és excavar el ressentiment que sentiu pel que heu de sacrificar per arribar on esteu a la vida.

Com fer-ho funcionar per a vosaltres: Aprofiteu el temps per pensar en quin aspecte us resultaria un entorn de treball perfecte. Feu petits passos realistes per acostar la vostra realitat a allò que imagineu un entorn de treball perfecte. Penseu no només en termes d'espai físic, sinó també en el treball real en el qual faríeu part.

4. RECONEIXEU LA DIRECCIÓ DE LA MEDIOCRITAT

Si bé l'èxit és definit per tots nosaltres, la mediocritat és una paraula que tots reconeixem pel que és: conformar-nos amb menys del que mereixem a la vida. És un lloc sovint suau i segur, però, alhora, ofereix poc compliment o respecte a si mateix. Quan ens llisquem cap a la mediocritat, ens conformem amb menys del que sabem que podem estar a la vida. Es renuncia a trobar un camí que ens portarà més alegria i felicitat.

La mediocritat és una rutina que s’assembla molt al taüt amb el pas del temps. El motiu pel qual la majoria de persones s’embussen en la mediocritat és que es neguen a fallar. El motiu pel qual les persones es neguen a fracassar és que associen el fracàs amb la derrota. La por a la derrota els paralitza fins al punt que no avançaran.

La gent no s’acaba quan és derrotada; han acabat quan van deixar de fumar.

Com fer-ho funcionar: Hacks us dirà que comenceu a viure els vostres somnis. Un enfocament molt més eficaç és deixar de viure les vostres pors. La por produeix ansietat que paralitza la manera de pensar, sentir i comportar-nos. L’única manera de sortir de la mediocritat és ser prou valent per afrontar les vostres pors. No els enfronteu a la vegada. Sigueu estratègics i seleccioneu els més fàcils primer perquè, un cop matats, obtindreu la confiança per passar a les intimidacions més grans que us mantenen acorralats i teniu por d’avançar.

Foto d'Andrea Piacquadio de Pexels