2. Com trobar un negoci que us agrada: mitjà de 30 dies

És el dia 2 dels meus 30 dies de mitjà repte.

Si us heu perdut les altres entrades, podeu trobar-vos aquí:

0. 30 dies de mitjana

1. Què necessites per crear el teu propi lloc web? - 30 dies de mitjana

2. Com trobar un negoci que us agrada: mitjà de 30 dies

3. Com crear el vostre propi lloc web: mitjà de 30 dies

4. Com es mesura el rendiment del vostre lloc web: 30 dies de mitjana

5. Com guanyar més clients responent a les vostres preguntes: durant 30 dies

6. El full de trampes del lloc web de negocis amb èxit: 30 dies de mitjana

7. Mesura l’èxit - mitjà de 30 dies

8. Comprensió del canal de vendes en línia: 30 dies de mitjana

9. Què és el trànsit i per què és important? - 30 dies de mitjana

10. Què és Google URL Builder i per què l’heu de fer servir? - 30 dies de mitjana

11. Doble el trànsit automatitzant la vostra programació de mitjans socials: 30 dies de mitjana

12. Com dir què ven - 30 dies de mitjana

13. Com vaig créixer el meu mitjà després del 6.500% - 30 dies de mitjana

14. Com és important mirar les coses: mitjà de 30 dies

15. Venda de serveis a petites empreses: 30 dies de finançament

16. Guanya més ofertes amb ofertes efectives: 30 dies de mitjana

17. Com configurar una botiga en línia en 10 minuts - 30 dies de mitjana

18. Treballar des de qualsevol lloc; mitjà de 30 dies

19. Per què el vostre lloc web saboteja les vostres vendes: 30 dies de mitjana

20. D'on prové el trànsit? - 30 dies de mitjana

21. Com es reconeix el brot: 30 dies de mitjana

22. Com piratejar el programa i fer-ho el doble - mitjà de 30 dies

23. No copieu els vostres competidors: 30 dies de fons

24. Optimització SEO d’una publicació al bloc: mitjà de 30 dies

25. Sigues únic o oblida't: mitjà 30 dies

26. Caminar amb l’estómac - mig 30 dies

27. La gent no paga la mitjana: 30 dies de mitjana

28. Recerca de paraules clau: mitjà de 30 dies

29. Per què el principi Pareto és el hack més gran del món: 30 dies de mitjana

30. El vostre contingut és més rendible que el vostre telèfon: 30 dies de mitjana

Ha arribat el moment de trobar un negoci que estimeu.

Una botiga on saltes del llit cada dia.

No segueixis la teva passió

Aquest vídeo de Mark Cuban arriba al punt:

Si no podeu convertir-vos en un dels millors en el que feu, aquest no és el millor ús del vostre temps.

Has de ser fantàstic amb allò que t’agrada guanyar-se la vida

Em va encantar League of Legends. He estat al joc des de fa massa hores intentant guanyar-me prou bé per guanyar-se la vida.

En algun moment he hagut de reconèixer que m'estava succionant, tant com em feia mal. El més alt nivell que he aconseguit ha estat l’or 5. En termes d’habilitat en el joc, es troba a l’extrem superior de la mitjana.

Fa anys que he intentat fer-ho millor, però mai no va passar.

Aquells jugadors que tenien una afinitat real pel joc es van endur i van aconseguir assolir altes files dins d'una o dues temporades (durant un període aproximat de 12 mesos).

Vaig jugar-hi uns 5 anys. Fins que finalment m’aturen. Em vaig adonar que només era un moment per tirar endavant i em va resultar infeliç perquè no em sentia bé, i sempre volem sentir com si estem bé en el que passem molt de temps fent.

Em vaig adonar que, per molt que m’agradés el joc i volgués guanyar-me la vida, mai no passaria.

Per què?

Sempre m’ha interessat la tecnologia. Sempre vaig estar contenta de l’onada de startups tecnològiques que vaig veure en publicacions com Entrepreneur.com fa 6 anys.

Vaig decidir construir-ne un. Jo només tenia 20 anys en aquell moment i no pensava gaire per què.

Si hagués estat més segura i reflexionada en aquell moment, m’hauria preguntat què volia realment i no només saltava al tren i seguiria els consells d’altres persones.

La resposta hauria estat. Vull ser independent financer, fer les meves coses i ser feliç.

Va ser completament mal pensar que hauria d’intentar iniciar una empresa de tecnologia o qualsevol tipus d’empresa.

En aquell moment no sabia codificar, així que em vaig decidir per la primera idea que semblava factible sense barreres d’entrada, és a dir, la creació d’una empresa de xarxes socials. Em vaig obligar a aconseguir una petita oficina, a contractar un petit equip i a intentar créixer ràpidament.

Estava impacient i ho volia tot i ara ho volia. No en va, no em va agradar res, així que vaig decidir fer un canvi al cap de dos anys i començar pel meu compte.

Proveu moltes coses

No va ser fins que vaig començar a provar moltes idees diferents que vaig progressar cap als meus objectius de vida.

Algunes idees que hauria desaparegut en hores.

Uns altres sentiria un raig d’emoció, anotar-lo al paper, decidit a rastrejar-lo l’endemà només de mirar-lo a la freda llum del dia i pensar - no.

Quan vaig descobrir WordPress, el meu amor per la tecnologia i tot el que estava nerd es va tancar.

Vaig crear el meu primer lloc web amb WordPress i em va emocionar. Em va agradar el CMS, em van agradar els creadors de pàgines, em va agradar veure com canviaven les meves pàgines amb l’eina de previsualització, em va agradar tot.

Però hi havia moltes coses que no volia entendre entre reixes.

Vaig començar a codificar de nou i vaig aprendre HTML, CSS, Javascript, una mica de PHP i Bootstrap i tot el que vaig poder posar de mans.

On només volia aprendre codificació per aprendre codificació, ara he après codificació per millorar el meu negoci.

De cop, no era una feina i no em van desmotivar.

Cada mica de coneixement que vaig acumular, o cada nova tasca que vaig aprendre, van tenir un impacte directe en la meva línia de fons i em van fer sentir bé quan el vaig utilitzar per ajudar els meus clients.

Finalment havia connectat els punts i vaig trobar una botiga que em va encantar.

Connecta els punts i troba un negoci que t’agrada

M'interessaria escoltar els vostres moments propis i com heu trobat el negoci que us agrada. Aviseu-me als comentaris.

També us pot agradar:

Per què WordPress és la MILLOR plataforma en la qual podeu crear la vostra empresa o lloc web d’inici

Si us ha agradat aquesta història, feu clic al botó i compartiu-la perquè altres persones puguin trobar-la més fàcilment. No dubteu a deixar un comentari a continuació.

Aquesta història es va publicar a The Startup, la publicació més gran sobre emprenedoria de Medium, seguida de més de 316.028 persones.

Subscriviu-vos a les nostres principals històries aquí.