12 consells professionals sobre com treballar des de casa durant la pandèmia de virus Corona

Durant els esclats del virus Corona es produeixen nous reptes. A continuació, es mostren els millors consells d’un veterà treballador remot sobre com tenir èxit des de casa.

El virus Corona obliga a milions de persones a treballar des de casa. Canviar de l’oficina a treballar de casa pot semblar fàcil d’entrada, però no sempre és una situació ideal. . Molts treballadors remots experimenten sentir-se desconnectats dels seus companys i, com a conseqüència, pateixen relacions amb els clients i les relacions professionals. També es pot produir una disminució de l’eficiència i una menor qualitat de sortida amb l’arribada d’un entorn de treball canviat. de ser lluny amb una eficiència disminuïda, una qualitat de sortida més baixa, ja que el seu entorn ha canviat.

Simplement, no hem invertit prou en pensar com treballar des de casa d’una manera òptima, alhora que aconseguim una alta productivitat, una comunicació fluida i un màxim rendiment professional. En nota més positiva; aquest és un bon moment per experimentar i establir maneres noves d’optimitzar el flux de treball.

En aquest article compartiré amb vosaltres alguns dels meus millors consells i trucs de quatre anys d’experimentar amb la productivitat.

Fa quatre anys vaig canviar la meva vida ... Vaig deixar el meu ofici segur de 9 a 5 per fer realitat el meu somni de ser nòmada digital. No hi ha horari fix. Ningú em va fer responsable físicament. No hi ha hores de dinar dictades ni altres rutines basades en l’oficina .. Tenir el control del meu temps era excel·lent per a un ocell amb esperit lliure com jo. D'altra banda, era molt conscient que la meva nova llibertat estaria amenaçada si els meus clients no sentien el valor continuat. A més, em vaig despertar del desorganitzat i fàcilment distret que em trobava. I ara, no hi havia ningú més a culpar! Això em porta a explorar temes sobre la productivitat, la gestió del temps, la ment i l’autodesenvolupament.

La llista següent conté les meves recomanacions basades en anys d'assaig i error. Aquesta llista està pensada per inspirar-vos sobre com estructurar la vostra jornada laboral des d’una oficina domèstica. Pot ser que tots els suggeriments no funcionin per a tots nosaltres, però crec sincerament que experimentar amb rutines i accions personals pot produir grans millores. Igual que quan treballo amb els llocs web d’optimització, crec que es troben grans resultats en revisar, provar i optimitzar contínuament.

Un 3% de millora avui pot suposar un 3% de millora per a la resta de la vostra vida. El mes vinent, afegiu un 3% més: mireu com podeu crear i progressar.

Consulteu aquesta fórmula del meu dia ideal treballant des de casa

1. Desperta’t a l’hora regular i manté una rutina matinal ordinària Fes el teu llit, la primera tasca del dia assolida amb èxit. Seguiu la vostra rutina ordinària del matí, fins i tot vestir-vos com si anessis a l’oficina. Es tracta d’entrar en el marc d’esperit adequat.
  2. Estableix una intenció del dia, cada dia Escriure els teus objectius diaris és el millor consell que puc donar. Si ho fas, t’obliga a centrar-te en allò que és més important per a tu. El procés d’escriptura dóna claredat. L’ordenació dels objectius mitjançant la prioritat clau facilita la claredat que pot augmentar la vostra possibilitat de maximitzar la producció diària. Compte amb la lectura de correus electrònics. Sovint és com caure en fer tasques importants per als altres, no per a nosaltres mateixos. És possible que vulgueu intentar aixecar-vos més aviat del que és habitual per aprofitar les hores més tranquil·les del matí per fer un treball més a fons.
  3. Substituïu el vostre trajecte habitual per un passeig curt (... si es permet) El moviment físic i l’aire fresc us preparen la ment i el cos per a un dia positiu de productivitat. Doneu una bona volta pel barri per enganyar-vos a preparar-se per a un dia a l’oficina: us sorprendrà la sensació que us sentiu quan us assegueu al vostre escriptori quan torneu.
  4. Establiu una àrea de treball dedicada Una àrea de treball neta i organitzada ajudarà la vostra ment a produir qualitat en el que feu. Configura la pantalla perquè el moviment de fons no et distregui. Assegueu-vos còmodament en una posició ergonòmica. Penseu a connectar el vostre ordinador portàtil amb un ratolí i una pantalla més gran. Ompliu una ampolla d'aigua i poseu-la a l'abast dels braços perquè no hagueu d'interrompre per obtenir un glop d'aigua. Els fruits secs i els fruits secs són excel·lents per berenar, mantenint l'equilibrat del sucre en sang durant tota la sessió de treball.
  5. Prepareu la primera sessió de treball Busqueu els objectius diaris que heu escrit al pas 2. Si treballeu en equip, poseu el costum de compartir les vostres prioritats diàries en un xat de grup de Slack o qualsevol altra aplicació que preferiu. Saber què fa el vostre equip és important. Això també ens ajuda a pensar dues vegades abans d’interrompre, sabent que tots tenim prioritats individuals fixades. Optimitzeu el vostre entorn per reduir possibles distraccions. Tanqueu la porta, desactiveu les alertes i els passos que pugueu per ajudar-vos a mantenir-vos completament focalitzat.
  6. Submergeix-te en un treball profund i de qualitat fins a descansar per dinar El treball d’alta qualitat es produeix millor quan la ment es troba al nivell màxim i en l’estat focalitzat sovint anomenat “la zona”. A la majoria de la gent això passa al matí, quan la ment descansa després de dormir i el sucre en sang augmenta des de l’esmorzar. Aprofiteu el vostre màxim poder informàtic i dediqueu-lo a la vostra tasca més important del dia. Es perd el temps valuós quan es desplaça el focus i, per tant, les interrupcions s’han de reduir al mínim. En funció de la distracció, pot trigar fins a 20 minuts a tornar a la zona on es produeix un treball de qualitat, si és que, en absolut. Us recomano que aquest episodi de podcast sobre les 6 situacions tritura la vostra productivitat. La teva pròpia ment també et pot distreure. Em sembla molt útil anotar els pensaments més endavant, permetent-me tornar ràpidament a la meva UNA tasca més important. La multitasca et fa ocupar i la feina no és productiva. Planifiqueu una pausa de 5 a 10 minuts després de treballar de 25 a 50 minuts. Saber que hi ha un període de descans pot ser més fàcil ajornar-se a la sortida del cafè, la pausa del vàter o el missatge si no heu definit "No us molesteu" al vostre telèfon. Utilitzeu els últims cinc minuts de qualsevol sessió de treball profund per realitzar una mica de finalització. El procés de creació de "notes a si mateix" facilita més endavant recollir el fil.
  7. Topeu el descans per dinar a l’hora fixa. Treballar profundament és una sensació fantàstica i potser només voldreu seguir endavant. Però no. En aquest moment, el vostre nivell energètic està baixant i necessitareu un descans per garantir la qualitat continuada del que feu. Igual que a l’oficina, programa el dinar a una hora fixada. El bloqueig del temps al vostre calendari és una forma fantàstica d’ajudar-vos a preparar tant les sessions de dinar com de treball. Durant el descans, per què no posar un vídeo de YouTube amb algun cas relacionat amb treballs o alguna cosa que resulti divertit i inspirador, però encara és rellevant? També és un bon moment per tornar a connectar amb els companys. Podeu socialitzar-vos mitjançant una videotrucada mentre mengeu, o fins i tot compartir una cosa divertida o divertida en un missatge.
  8. Caminar, estirar o ioga No oblidis el teu cos. Descanseu-vos asseguts entre 5 i 15 minuts d’activitat. Això pot ser qualsevol cosa que us agradi. Personalment, m’encanta anar a fer una petita caminada. Durant aquest temps de moviment, podríeu practicar consciència mentre gaudiu del vostre entorn, o bé prepareu la ment per a la propera sessió de treball tenint en compte les properes tasques a punt.
  9. Prepareu l'àrea de treball per a la segona sessió de treball. Actualitza el teu subministrament d’aigua i aperitius. Torneu a una posició còmoda amb les vostres coses en un ordre funcional i agradable.
  10. Participeu en una sessió de treball "poc profunda" després del dinar Aquesta sessió de treball després del dinar és quan responeu correus electrònics, comuniqueu-vos amb els companys de feina, feu reunions de clients i organitzeu els vostres passos següents. El cervell simplement és menys capaç en els moments de la tarda. Menys poder de processament i més pensaments acumulats contribueixen a una menor capacitat global d’enfocament. Utilitzeu aquest temps per ser accessible per a altres persones i per preparar-vos o per a la vostra gran mudança. També podeu utilitzar el temps per programar seguiments, participar en reunions de clients, reunir informació necessària, crear llistes d’accions, etc. Treballar en equip en què tots seguiu els mateixos principis del treball profund i el bloqueig del temps és fantàstic. Però sovint es necessita el lideratge per implementar plenament un sistema de treball on tothom entengui i s’esforci per seguir les mateixes regles.
  11. Acaba la jornada laboral amb meditació, avaluació i transició Practicar consciència ajuda a calmar la ment i deixar anar pensaments innecessaris. Utilitzar una aplicació de meditació durant 10 minuts és una forma excel·lent d’ajudar-vos a la transició d’un estat d’ànim desordenat després del treball. La meditació l'ajuda a moure't en un estat d'ànim més present i amorós, permetent-te connectar millor amb tu mateix i amb els altres. 2 minuts de reflexió sobre la vostra jornada laboral us poden ajudar també a esbrinar què ha funcionat bé i què podeu millorar a partir de demà. Aplaudeu-vos per les millores que feu. Valoreu l’experiència que obteniu en fallar i busqueu aprenentatges. Esbrinar què serveix per a tu pot trigar molt, i la persistència és clau.
  12. Baixeu la sessió, mengeu un sopar agradable i visqueu tota la vida. Tot i que el vostre treball sigui molt atractiu, no tingueu la temptació de treballar fins a la nit. Els dies laborables que es perllongin, afectaran les vostres capacitats al dia següent. La nostra ment necessita descans i desconnectar. Dormim millor quan anem al llit amb una ment tranquil·la. L’insomni es produeix en no permetre que les nostres ments processin, relaxin i desconnectin durant l’hora de nit i de nit. Per tant, deixar de treballar abans de dormir hauria de ser una norma no negociable. Gaudeix de la vida fent alguna cosa divertida! Relaxeu-vos i sigueu presents. La meva xicota em va ensenyar una valuosa lliçó quan va compartir amb mi que el millor regal que he pogut donar-los és la meva plena atenció. Permetre un temps de qualitat amb els que estimes, de fet, és una prioritat. Perquè, en cas contrari, en què treballem realment?

T'ha agradat aquest article?

Comenceu a experimentar amb aquests passos avui i esbrineu què us serveix. Valorar la progressió i aprendre dels errors.

Aquest article va ser escrit amb la intenció d’ajudar els altres que treballen des de casa durant la pandèmia actual de virus Corona.

Feu un comentari si teniu altres idees ideals per a la llar que aquest article no va incloure. Compartir consells i trucs és una manera fantàstica d’ajudar-nos a esbrinar què funciona i què no.

Té alguna experiència i consell a l’hora de treballar des de casa amb nens al voltant? M'agradaria saber-ne més sobre això, així que si us plau, deixeu un comentari a continuació.

Ajuda els altres compartint aquest article amb un amic o company.

Amb només uns clics, podeu enviar-lo directament a algú, donar-li un clap per impulsar-lo a Medium o compartir-lo a les xarxes socials. Una altra persona pot llegir-la i treure’n profit, gràcies a vostè. Gràcies ❤

Per tancar aquesta peça d’una nota d’optimisme, voldria compartir una cita preferida meva:

"En temps de canvi, els aprenents hereten la terra, mentre que els apresos es troben perfectament equipats per afrontar un món que ja no existeix".
- Eric Hoffer