10 dones líders de la indústria cànnabis comparteixen lliçons de la seva experiència sobre com tenir èxit en la indústria

Si haguéssiu d’aconsellar a algú sobre cinc coses no intuïtives que hauríeu de saber per tenir èxit a la indústria del cànnabis, què diries?

La indústria creixent del cànnabis i la CBD ha creat moltes oportunitats perquè les dones puguin convertir-se en líders de la nova indústria. Recentment, la revista Authority va dirigir una sèrie anomenada "Meet the Women Leading The Cannabis Industry".

Vam demanar a les dones líders del cànnabis que compartissin idees de la seva experiència sobre com prosperar i què cal per crear un major equilibri de gènere a la indústria. Entre les preguntes de les nostres entrevistes, vam fer a aquests líders la següent pregunta:

Ets un "Cannabis Insider". Si haguéssiu d’aconsellar a algú sobre cinc coses no intuïtives que hauríeu de saber per tenir èxit a la indústria del cànnabis, què diries?

Aquí hi ha 10 punts destacats de les seves respostes:

Kayla Clements, Lluna Volta

1. Flexibilitat: moure's ràpidament i adoptar canvis. Aquesta indústria avança a la velocitat de la llum i heu de ser àgil en tots els àmbits: des de comptes bancaris a comptes de comerciants fins a amfitrions de llocs web fins a packaging.

2. Seguiu amb les lleis i regulacions canviants. Això passa amb el primer punt, però com que la normativa canvia constantment, heu de saber com afectaran on i com podreu vendre els vostres productes. També és important saber quines afirmacions podeu fer i que no podeu fer com a empresa.

3. Invertir en educació. El primer que vaig fer abans de llançar la meva empresa va ser obtenir la meva certificació a Cannabis Science. Com a consumidor, tenia moltes preguntes sobre els molts components del cànnabis i, com a marca, hi hauria d’haver, com a mínim, una comprensió bàsica de la ciència. Aquesta educació et prepara a 1) Ser capaç d’origen el tipus adequat de producte per al teu mercat (Espectre complet vs Espectre ampli vs Aïllar i PERQUÈ) 2) Ser capaç de marcar-lo adequadament 3) Ser capaç de compartir amb seguretat la ciència.

4. Conegui el PERQUÈ. Una marca és molt més que un logotip. Com algú que ha ajudat a elaborar identitats de marques per a artistes i marques, hi ha un procés per crear una marca realment recognoscible. Inclou definir els valors principals, la missió, el mercat objectiu i la seva posició abans de crear la identitat visual. Utilitzeu aquests valors bàsics preestablerts per ajudar-vos a guiar-vos.

5. Prova el mercat: el mercat canvia ràpidament i és important provar la vostra línia de productes amb persones reals. Consulteu quines preocupacions té un consumidor i quins productes podeu desenvolupar que li siguin fàcils d’entendre i utilitzar.

Lolita Korneagay, Cansoom

1. Per obtenir una exposició multimèdia, necessiteu exposició a mitjans. Abans de cridar l'atenció dels mitjans de comunicació més grans, vaig haver de fer moltes entrevistes amb publicacions i podcasts molt reduïts. És com si, grans mitjans de comunicació no em prestessin atenció fins que els canals de comunicació més petits em "descobrissin".
  2. Per aconseguir inversors, primer heu de guanyar diners. Per a un grup molt reduït de persones, és fàcil obtenir finançament amb només una idea. Però, per a la majoria de fundadors, heu de demostrar que teniu un producte o servei viable que guanya diners realment abans que pugueu invertir algú en el vostre negoci.
  3. Doneu informació de forma gratuïta i les persones pagaran pel vostre producte / servei. Quan teniu un producte o servei nou, potser haureu de fer molta educació que expliqui per què és necessària la vostra empresa. Però un cop la gent entengui el vostre propòsit, pagarà el vostre producte o servei si resol el seu problema.
  4. Feu tot vosaltres fins que no pugueu fer-ho tot vosaltres mateixos. Això és enorme. No contracteu a un grup de persones per fer-ho tot per vosaltres sense abans intentar fer-ho les tasques vosaltres mateixos. Això és beneficiós perquè aprendràs tots els aspectes de la teva empresa de primera mà i entendràs el valor que aportarà algú quan estiguis preparat per contractar personal.
  5. Els resultats són més importants que les credencials. Tots els vostres clients tenen un problema que hauríeu de poder solucionar. Segons el problema, el client pot estar més interessat en com resoldreu el problema, en lloc de comprovar quantes certificacions teniu o quina escola heu anat.

Jamie Evans, The Herb Somm

1. La creació de xarxes és crucial: no estaria allà on sóc avui sense treballar en xarxa. És tan important sortir d'allà, conèixer gent nova i compartir els vostres objectius d’on aspireu a estar en aquesta indústria. Mai se sap amb qui podríeu trobar-vos, ni qui pot ajudar-vos en el camí.
  2. Sigui activista: tot i que la indústria del cànnabis ha avançat fantàsticament, encara ens queda molta feina per fer. Si voleu homenatjar aquesta planta i els pioners que han arriscat tant davant nostre, sigueu part del moviment i lluiteu pel que creieu.
  3. Suport Altres - Sempre he cregut que la indústria del cànnabis és única perquè, en la seva majoria, aquesta indústria es dóna suport mútuament. Si esteu pensant a entrar en aquest espai, recordeu que si ajudeu i cuideu els altres, faran el mateix per vosaltres.
  4. Col·labora: Alguns dels meus projectes preferits en què he treballat han estat les col·laboracions que he fet amb cuiners, empreses comestibles, empreses de begudes amb infusió i molt més. Col·laborant, podeu treballar conjuntament per crear programes únics que atrauen molts tipus de consumidors diferents. Crec que aquesta és la clau final de l’èxit en aquesta indústria.
  5. Construir una comunitat: una de les coses més importants sobre el cànnabis és la de reunir la gent. Per tenir èxit, construeix la teva comunitat i aprecia-la.

Mel Faxon, b. productes

1. Els estigmes importen més del que creieu. Al Regne Unit, es tracta d’estigmes que envolten el cànnabis encara associat a la il·legalitat, la discussió general sobre la salut mental i la reticència a prendre complements en general. Superar-ne un és difícil: enfrontar-se als tres és molt difícil. Poseu-vos davant dels consumidors tant com pugueu tan aviat com pugueu aprendre quines barreres necessiteu superar i ajudar a educar contra els estigmes.
  2. L’educació és clau. Abandonar el meu primer punt, sobretot perquè la majoria de la gent encara no té ni idea de què és el CBD fins i tot a Londres, crear contingut i proporcionar informació perquè els consumidors se sentin completament informats és crucial.
  3. La cultura aquí al Regne Unit és diferent. Molt del que heu llegit als Estats Units és la sorprenent comunitat que es presenta al voltant del cànnabis i la quantitat de canvis que hi ha hagut en poc temps. Ens queda un llarg camí per recórrer al Regne Unit, i els fundadors, especialment els fundadors femenins, creen una xarxa i es donin suport a l’espai.
  4. Xarxa, xarxa, xarxa. Reuniu-vos amb tantes persones com pugueu, tantes vegades com pugueu i feu créixer la vostra xarxa. Mai no se sap quines col·laboracions poden sortir d’una simple introducció de LinkedIn o de l’amic d’un amic d’un amic.
  5. Celebre les petites victòries. És difícil estar en aquest negoci! La manca de regulació en aquesta indústria relativament naixent que poca gent entén significa que haurà de lluitar a cada pas del camí. És important aturar-se i felicitar-te a tu i al teu equip sempre que arribis a un objectiu o aconsegueixis una bona crítica. Reconèixer les petites victòries fa que els enfrontaments siguin més tolerables.

Sarah Mirsini, MĀSK

1. Obteniu més experiència: com més experiència tingueu, millor sou i el vostre negoci. Vaig tenir un mentor mentre aprenia, algú que em podia orientar i que em donés consell quan em quedés enganxat. Crec que tenir un mentor és crucial si voleu créixer a la vida.
  2. Llegiu: Cada article, cada llibre. Vaig estar hores i hores llegint sobre cànnabis, olis essencials, com funciona la pell, la indústria. L’autoeducació és una necessitat.
  3. Parla amb la gent del sector: obté visions i perspectives diferents. De la manera que veieu una cosa, algú altre podria tenir una opinió completament diferent.
  4. Aprendre fent: Intenteu i fallau. Aquesta és l’única manera! Ningú va tenir èxit durant la nit tot sabent-ho tot. És possible que la vostra empresa sigui completament diferent en un any, i podríeu acabar en un lloc diferent del lloc on vau començar. Amplieu la vostra ment i aneu amb el flux.
  5. Assisteix al major nombre d’esdeveniments i oportunitats de xarxa que puguis: Mai no se sap on et pot portar una conversa. He conegut tantes persones interessants i he rebut ajuda de fonts inesperades que ni tan sols sabia que necessitava. Intento ampliar les meves connexions no només assistint a esdeveniments d'aquesta indústria en concret, sinó també d'altres.

Melissa Parker, els remeis de Reed

1. Es necessitarà molt al govern perquè la CBD sigui realment legal. Vaig començar l’empresa sota les vagues directrius de la factura agrícola 2014, que m’exposava al risc. Vaig esperar amb paciència el projecte de llei de la granja del 2018 que suposadament va esborrar la confusió i ampliar la venda legal de CBD. Només ho va fer i va deixar que la distribució, la banca, la comercialització i la venda de CBD encara no fossin legals. La comunitat empresarial CBD encara espera protecció i aclariments.

2. Estigueu preparats per a les lluites bancàries i de processament de comerciants. Tot i que el cànem es va eliminar de la llista de substàncies controlades, moltes empreses de cànem es queden sense accés a serveis bancaris i comerciants. El 2019 vam estar sense serveis per a comerciants i va provocar un contratemps. La nostra banca encara és limitada i les taxes elevades.

3. Comprometeu més aviat! M'agradaria que hagués estat més valent i m'hagués dedicat al negoci el 2015 en lloc d'esperar gairebé dos anys.

4. Els vostres amics i familiars us donaran suport. No era fàcil fer-ho sortir del “armari de cànnabis”. Tenia por de que els meus amics i coneguts conservadors em jutgessin o fossin insolidaris. Ràpidament em vaig adonar que no era així i alguns dels meus amics més reservats es van convertir en els meus clients més lleials.

5. Hi haurà voltors a la indústria del cànnabis. Aquesta indústria té la seva bona part de xarlatans. Demanen als propietaris de petites i petites empreses sabent que tenen molts reptes únics. Prometen donar serveis i aconseguir ingressos. Per sort, he après a confiar en l’instint i a ignorar mai una mala “sensació intestinal”. Aquesta habilitat innata m’ha impedit caure víctima d’aquestes trampes.

Whitney Beatty, Marques d’apotecaris

1. Feu la vostra recerca. En primer lloc, la clau per poder ser un empresari d’èxit no és necessàriament saber-ho tot, sinó poder accedir a les persones que necessiteu per omplir els vostres buits de coneixement. En una indústria que està canviant tan ràpidament com l'espai del cànnabis que pot resultar molt difícil. No hi ha historials llargs, estudis de cas i procediments operatius estàndard. Les regles canvien cada dia i a molta gent no els agrada compartir informació per mantenir el seu avantatge competitiu. Has d’innovar i ser àgil. No puc dir-vos quantes persones m’han dit que volen entrar a l’espai del cànnabis i convertir-se en cultivador, perquè és l’única feina que poden pensar a la zona del Cànnabis. Ara puc entendre si heu passat els últims 15 anys creixent cànnabis, però si mai no heu mantingut una falguera viva a la vostra vida, això no és el que haureu de deixar de fer el vostre treball entre els 9 i els 5 anys. Heu d’estudiar la indústria del cànnabis en general i esbrinar com s’adapten les vostres habilitats al que estem fent aquí. Per tant, si sou comptable, aporteu les vostres habilitats de comptable a la indústria del cànnabis. Si ets comerciant, aporta les teves habilitats de màrqueting a l’espai del cànnabis. Si ets infermera per portar la teva experiència mèdica a l’espai. No decidiu que, com que vau fer un brownie Cannabis el 055, hauríeu de començar una empresa comestible.
  2. Corretja d'arrencada SER petit, engreixat i àgil. No és fàcil aconseguir inversió al principi. Has de demostrar el teu espai. Heu de fer els deures. Cal construir relacions. Bootstrap tant com puguis físicament per arribar a un lloc que estem preparats per saltar al següent nivell. Si això vol dir que necessiteu crear el vostre pla de negocis durant les nits i caps de setmana de la vostra feina habitual, feu-ho. Arribar a un punt en el qual tens un MVP i alguna tracció. Es mostrarà als inversors que us han fet els deures, que heu invertit en això tan bé com vulgueu que siguin i que estigueu disposats a veure que la vostra empresa té possibilitats a llarg termini.
  3. Fes els deures. Llegiu tot el que pugueu parlar amb tantes persones que pugueu a la indústria sap l’espai que sabeu on va el cànnabis a les regulacions de la vostra zona, sabeu el que és legal i il·legal, sabeu cap a on es dirigeixen les regulacions al vostre espai. generalista. És fàcil dir "oh, el cannabis serà una indústria de 50.000 milions de dòlars. Però, saps quina és la projecció vertical que intentes entrar? Coneixeu la demografia del vostre client ideal? Ja no estem en l’època en què només es pot dir que el cànnabis i tothom surt a córrer, la gent té gustos i no els agrada. Esteu apuntats cap a un mercat de flors? mercat d’extractes? Comestibles? Voleu estar al costat B2B o al B2C? És que la vostra empresa serà el Popov de Cànnabis o l’Oca Gris? Quina és la demografia dels vostres clients? Parles amb dones, homes, ingressos més alts o rendes més baixes? També és necessari el mateix tipus de treball demogràfic i de mercat necessari per a qualsevol altra indústria, i la gent acostuma a oblidar-ho. Heu d'assegurar-vos que la vostra tonalitat està puntual i lliure d'errors. Que el vostre pla d’empresa sigui ajustat i que el vostre resum executiu mostri el valor que té la vostra empresa. Aquest és el moment que us assegureu que la vostra IP estigui preparada, que les marques comercials estiguin preparades ... no la proveu a mig punt perquè creieu que l'espai del cànnabis és fàcil. No ho és, és més difícil que qualsevol altre negoci, tenim totes les expectatives de qualsevol altre negoci amb una capa de regulació addicional.
  4. Recull els vostres "No" en el camí cap a un sí: recordeu que com a empresari tot el que sentim és No! No escolto tot el dia - dels inversors, dels socis, no escolto dels distribuïdors, no escolto dels clients. M’he d’acostumar a sentir No’s, i encara podré despertar-me l’endemà i tornar a fer-ho tot. I la clau d’això és recordar que només necessito UN sí. I, al mateix temps, he de recordar que en tots els que no, no necessito cremar els meus ponts. Perquè, tot i que potser no és el moment perquè aquest inversor entri a la vostra ronda de primera línia, pot ser que arribi un moment en què pugis la ronda A o la ronda B. Per tant, encara necessiteu crear aquestes relacions per continuar funcionant.
  5. Conegueu la vostra valoració: és difícil quan comenceu i sentiu com demanar constantment alguna cosa que demaneu diners als inversors. Vostè demana el seu suport a la gent. Estàs demanant als nous socis que apostin per tu. Vos demaneu informació i informació a altres empresaris. Sovint em sentia com si jo fos aquell personatge de Charlie Chapman amb el barret a la mà que deia "Si us plau, senyor, puc tenir algun senyor més." I aleshores és quan és més important recordar que també estic oferint alguna cosa a totes les persones: estic oferint als inversors una gran oportunitat de guanyar diners que ofereixo als meus socis una gran marca per alinear-se, oferint als meus clients un producte fantàstic. És important que sàpigues la teva pena. Això és el que manté la vostra integritat. Això és el que impedeix escollir aquest soci inversor. O fer un tracte amb el mal col·laborador

Leslie Apgar, MD i Gina Dubbe, Greenhouse Wellness

No som res, si no és tossut i no ens agrada prendre cap resposta. Des del primer moment, la gent de la indústria del cànnabis ens deia “no pots fer això”. Però sempre hi ha un camí, i ens hem mantingut fidels a la nostra visió, que sempre ha estat el lema del nostre dispensari: la curació ha evolucionat, la vida s'ha ampliat.

Hem après una quantitat enorme en el nostre viatge. S'esperaven algunes lliçons, algunes que no. Alguns inclouen:

1. Perdràs amics. Alguns no poden acceptar el cànnabis com a mètode alternatiu de curació, ni tan sols poden acceptar que no estiguin d'acord per creences passades. Ens ha passat a tots dos.

2. És més difícil que qualsevol altre negoci. Molts propietaris de dispensaris van veure una oportunitat a causa del mercat emergent. Però no són necessàriament tan experimentats en negocis com en savies de cànnabis. Això fa que jugar a la caixa de sorra sigui bastant difícil. Estem veient la mort de dispensaris per mala gestió.

3. El cànnabis és una medicina realment impactant, amb impacte de maneres que no preveiem. Hem ajudat els nostres pacients en viure i durant els tristos moments en què van morir. A High Heals, llegireu sobre pacients reals la vida dels quals es millora considerablement després d’afegir cànnabis mèdics als seus règims.

4. No poder fer publicitat fa que el cultiu d'un negoci sigui molt difícil. Facebook no us permetrà augmentar ni compartir molt si ‘Cannabis’ o qualsevol altre sinònim són una paraula clau. De fet, els moderadors esborren les vostres pàgines de Facebook i d’Instagram si hi ha cap queixa o se’ls posa de manifest. I tot ho perds ... els teus seguidors i història.

5. Prepareu-vos per jugar amb les regles d'algú ... no totes tenen sentit. La Comissió a Maryland canvia les regles amb freqüència i rapidesa.

Liz Sprinkle, Liz CBD Oil

1. Sostenidor d’impacte. Els empresaris cannàbics es troben en el que jo anomeno habitualment “el ventre de la bèstia”, venent un dels temes més controvertits d’aquest país en aigües no marcades i no ho és per al descarat. Sense un full de ruta federal i molta ambigüitat, no és una qüestió de "si", és una qüestió de "quan" es produiran els contratemps. Si tens passió i autèntic amor pel que fas, aprendràs a meteoritzar i navegar per la pitjor de les tempestes
  2. Manteniu-vos en coneixement. Sempre estigueu al dia a dia del que succeeix políticament, econòmicament i en indústries específiques com la sanitat i la banca, no només per educar la gent, sinó per preparar-se per a aquests contratemps. Escriviu informació positiva com ara noves investigacions mèdiques o històries d’èxit per reforçar el vostre missatge a la vostra audiència i utilitzar el negatiu per preparar-vos per a la propera tempesta. Per exemple, acabo d’assabentar-me l’altre dia a partir del juny del 2020, Carolina del Nord prohibeix la prohibició de fum de cànem, ja que sembla i fa olor exactament com a flor de marihuana. Si bé això no afecta específicament el meu negoci, la gent em demanarà la meva opinió al respecte i sempre ho veig com una oportunitat per obrir un diàleg positiu sobre el cànnabis.
  3. Crea una xarxa. Des que vaig aspirar a aquest boig recorregut, ni tan sols puc començar a descriure-vos l’immens suport que sento quan em poso en contacte amb els altres empresaris del cànnabis. Aquest moviment i missió comú és el que ens vincula i sempre que experimento un contratemps, em poso en contacte amb els meus contactes de confiança per lamentar-me, buscar consell i assenyalar-me en la direcció correcta. També ajuda a saber que tots patim els mateixos dolors i no estic sol. Hi ha gent que us ha arribat davant que s’està obrint un camí: aprofiteu-ho.
  4. Estigueu preparats per a les limitacions. Us sorprendrà la quantitat que teniu restringit pel fet de ser un negoci de cànnabis i quines empreses encara consideren que la CBD és un estupefaent tot i que la factura agrícola del 2018 la va eliminar de la llista de fàrmacs de la llista 1. La majoria dels grans bancs no us permetran obrir un compte d’empresa, PayPal us posarà en una llista negra si us atrapen utilitzant la seva plataforma de serveis per processar pagaments i Shopify us permetrà tenir un lloc web CBD però no us servirà com a pagament. porta d’entrada per a targetes de crèdit. Passarà molt de temps perquè es produeixin aquestes empreses i institucions més grans, però encara teniu opcions, és per això que la creació de la vostra pròpia xarxa de cànnabis personal és crucial per aconseguir que es posi en compte.
  5. Fes-te creatiu. Les plataformes de xarxes socials com Facebook i Instagram no us permeten comprar publicitat patrocinada, de manera que heu de mantenir una presència orgànica de manera constant. Creu-me, això és molt més difícil del que sona i pot consumir molt de temps, però les xarxes socials són una eina empresarial increïblement poderosa per a l’exposició.

Jill Ellsworth, Willow Industries

1. La paciència és clau. Des de fora mirant, la indústria sembla que s'està movent com un coet. Tanmateix, el fet de trobar-se per dins, normalment no és el cas. L’adopció és lenta (consulteu la meva resposta anterior), les normes i les regulacions canvien i evolucionen constantment, cosa que requereix un pivot ràpid i la legitimitat s’està produint lentament. Al meu nucli, no sóc una persona pacient, així que he hagut de cavar profundament per treballar amb la paciència i no afanyar el procés. No ha estat fàcil!
  2. No es tracta d’una pressa d’or. Molta gent es refereix al cànnabis com a "pressa en or". Segur, estar a la planta baixa d’una revolució industrial i cultural és molt emocionant i gratificant. Però no es tracta d'un esquema de "fer-se ràpid i ràpid". Sembla que totes les empreses treballen sota uns marges estrets i el cànnabis no és una collita barata per produir. És un partit llarg i es guanyaran els que aguantin les turbulències.
  3. Diferenciar-se. Quan vaig llançar Willow, no hi havia empreses que proporcionessin aquest tipus de tecnologia o servei. Una vegada que es va adonar que es tractava d’un problema a la indústria que no s’abordava del tot, he vist que apareixen al mercat molts competidors que ja no tenen negoci. Tant si es tractava d’un “jo també” com si la tecnologia no funcionava, és molt important diferenciar-vos en un camp molt concorregut, sobretot si veniu un producte. Pregunta’t: Què et fa millor que la teva competència? Quin és el vostre avantatge competitiu? Heu de trobar maneres de diferenciar-vos.
  4. Comprendre el compliment i la normativa específica de l'estat. Cada estat té un conjunt de normes i reglaments de cànnabis molt diferents, per la qual cosa és imprescindible que entengueu com compliu i estigueu al dia de les regles i regles. Hi ha algunes companyies molt bones que agrupen tota aquesta informació (m'agrada especialment CannaRegs), de manera que incorporeu aquesta posició a la vostra organització i estigueu al dia. Per exemple, estàvem operant sense problemes en un estat de mig oest i, de seguida, van canviar la normativa i van impedir la reparació. Vam solucionar de seguida aquest problema, però els nostres clients haurien estat conformes amb la nostra tecnologia.
  5. Mantenir una actitud positiva. Aquesta indústria és com cap altra indústria en la qual he treballat. Mentre que el dinamisme del mercat negre s'està convertint en una cosa del passat, encara hi ha restes del que semblava. Tant si es tracta de persones com de comportaments o pràctiques empresarials, pot tenir la sensació que sereu derrotats cada dia. Però mantenir-se en positiu i mantenir-se fidel a les vostres creences i missions bàsiques és la millor manera de fer-ho durant els dies difícils.