005: Com mantenir-se motivat

Podeu (i ho fareu) quelcom fantàstic. Foto de Clark Tibbs a Unsplash

La vida és per canviar. Com a persona, canviem cada dia i com que està directament relacionat amb el nostre creixement, és un factor impulsor en el desenvolupament de les nostres vides. Si bé el canvi és el patró natural, passa per a molts de nosaltres de manera diferent i mai per a altres. Així que molts de nosaltres hem de lluitar amb el canvi en algun moment de la nostra vida, ja sigui canvis físics en la nostra aparença o canvis personals a la nostra vida. No podem fer el següent pas i créixer. Sabem què fer, però la veritat és que hi ha tant soroll que ens dificulta. Sentiu el "No puc" i el "No passarà perquè" i tot el que hi hagi entremig. Aquests estats d’ànim negatius provenen de la complaença de la vida, que té por del canvi i viu defensivament. La satisfacció pot ser fatal i perds de vista els teus objectius i els deixes tal com són: somnis.

Però, com podeu fer realitat aquests somnis? Primer de tot, heu d’entendre que realment podeu controlar la vostra vida. Una cosa curiosa passa quan posa en perspectiva el poder de control; T’adones que pots aconseguir qualsevol cosa que proposis fer. Es veurà revitalitzat amb una nova sensació d’apoderament. Viu a propòsit. Estàs motivat a buscar el que desitges!

Però a alguns ens manca aquesta motivació. Potser no ho hem tingut mai ni ho hem perdut pel camí. Com es recupera Sense aquesta motivació; Ens falta l’impuls per créixer. Com seguim la vida? Afortunadament, encendre el foc de la vostra motivació és una tasca bastant senzilla. Es requereix una conversa amb nosaltres mateixos en què ens fixem en la nostra vida i ens fem tres preguntes:

1. Què vols fer?

2. Per què vols fer això?

3. Com ho fas?

Si concilia aquestes tres preguntes, pots redissenyar el teu procés de pensament i augmentar la teva motivació.

1: Què vols fer?

Podeu fer qualsevol cosa literalment. Però, què serà? Foto de Morre Christophe a Unsplash

Vostè hauria de preguntar-se literalment: "Què vols fer?" Voleu posar-vos en forma i tornar-vos més sans? Vau caure del cotxe amb l'escola i ara voleu seure i preparar-vos? Voleu començar una afició nova per estar ocupat? Tan sovint com a individus, ens envoltem de tant de soroll i posem molta cosa en els nostres plats ocupats que acabem desil·lusionats i oblidem el que pretenem. És vital preguntar-se què volem fer i anar amb compte; No només plantejaràs aquesta pregunta una vegada. Si canviem cada dia, potser estem buscant altres coses a la vida, per la qual cosa hem de revisar el que volem o necessitem fer. Prenguem, per exemple, l’opció de la carrera professional, un tema que molts de nosaltres haurem d’esbrinar en algun moment. Penseu-hi i pregunteu-vos "Què voleu fer?" Quina carrera podríeu imaginar durant la resta de la vostra vida? És una pregunta espantosa, però us sorprendrà la rapidesa amb què podríeu respondre. Sovint, quan ens fem aquestes preguntes, sorprenentment ja coneixem la resposta. només heu de cavar una mica per esbrinar-ho. Digueu que la vostra salut és discutible i us pregunteu què voleu fer al respecte. Potser ja sabeu que cal menjar i fer exercici correctament per perdre uns quants quilos, però si us pregunteu obertament, aquesta és l’única manera d’evitar el soroll i afrontar la vostra resposta.

Tot i això, hi ha molts que encara estem perduts i confusos pel que volem fer i a qui cada vegada és més difícil sentir-se motivat. Volem que esperem quelcom que tingui sentit. Aquest és un tema que he esmentat a les meves publicacions anteriors del bloc. Tot i això, sempre val la pena aprofitar-ne perquè és aplicable en tota la nostra vida. En lloc de preguntar-se "què vols fer?" (Òbviament, no ho sabeu) pregunteu-vos, "què voleu fer?" De què estàs bé? Tots tenim talents (ja siguin evidents o ocults) i només triguem una estona a descobrir-los. Independentment de si sap la resposta o no, el retorn d’aquesta motivació a les nostres vides comença amb la pregunta de “què”. Hem de trobar alguna cosa en què puguem invertir la nostra energia i fer tot el que puguem.

No us ho penseu només, perquè ara ja sabeu què fer. La pregunta encara més difícil és: per què?

2: Per què voleu fer-ho?

? PER QUÈ? Foto d'Emily Morter a Unsplash

Sobretot, heu d’assegurar-vos que també ho feu. Tot el que decidiu a la primera pregunta, ara heu d’esbrinar si és per a vosaltres o per a una entitat més gran que tingui un sentiment de control sobre la vostra vida. És extremadament freqüent prendre una decisió en funció del que pensen altres persones, ja sigui la societat, el vostre cercle social o, fins i tot, la vostra família directa. És possible que el vostre amic vulgui que feu una cosa i la vostra família pot tenir altres plans per a vosaltres. És possible que estiguis en una posició en què molta gent vol que vagis en una direcció i la sensació de ser atret en cap direcció està tornant boig. Aleshores, us heu de preguntar: "Estic fent això per mi mateix? Quin és el meu objectiu aquí?" Potser aquesta feina que vau sortir de l'escola va ser una cosa que els vostres pares conduïren i així us vau dir a vosaltres mateixos? Això era el que volíeu quan es va prendre la decisió d'una altra persona, potser semblava una bona idea perdre pes amb un amic de crossfit, però en realitat no sou el major aficionat.

Tot no és per a tothom. Foto de Nicolas Barbier Garreau a Unsplash

La pressió entre iguals és un dels falsos motivadors més importants de la societat actual. Sents la sensació de pertinença i creixement personal quan s’acompanyen amb els desitjos dels altres. Però això és el que vols? No és estrany que les persones tinguin la pèrdua de motivació i deixin de perseguir les coses que es proposen fer. Per això escric això. Tot i això, vaig saber que si desenvolupes una passió per alguna cosa, mai perds el foc per això. Es tracta de l'antic dit "fes alguna cosa que t'encanta i mai treballaràs un dia a la teva vida". En estimar i tenir cura d’alguna cosa que feu, trobeu el moment de seguir intentant i sentir-vos motivat per créixer en aquest aspecte de la vostra vida. Així que assegureu-vos que teniu passió per tot el que feu (EL QUE) Aposta’t per la teva nova dieta i dedica’t a ella! Per a què serveix si pots esperar fins tornar a la "vida normal" i acomiadar-te de la dieta (vegeu 004: Per què costa tant estar sa)? Si actualment seguiu el vostre propi camí o intenteu trobar el vostre camí, de vegades pot ser difícil esbrinar què. Però generalment si teniu el perquè; Si saps per què fas alguna cosa, què en pot derivar. Per què de vegades és la pregunta més difícil perquè moltes persones no són prou conscients de si mateixes per entendre’s plenament o què volen. Tanmateix, comprendre per què fas alguna cosa és la pedra angular de redescobrir aquesta motivació. Li recorda la finalitat del QUÈ.

Pregunteu-vos: Per què vaig començar? Et tornarà a un moment en què buscaves canvis i en volies més de la teva vida. Si ho mireu enrere, hauríeu de relligar les flames del desig de realitzar grans coses. Terminació de nosaltres mateixos és sempre una gran tècnica per reafirmar les nostres posicions amb nosaltres mateixos. Amb mi mateix, sovint miro enrere els temps en què no estava en la millor forma i quan la vida no era tan vistosa per a mi (vegeu el número 001 per obtenir més informació). Recordo com la salut i la forma física van canviar la meva vida i em van permetre controlar-me qui era. No només estic ancorat en el meu estat actual, sinó que també em sento reforçat perquè recordo com era la vida abans de prendre la meva passió. Penso en com ha estat la gran vida des de llavors i no intento tornar al meu estil de vida anterior. Simplement veure on sóc a la vida ara perquè he triat un Què i he descobert un Per què és la motivació que necessito i us prego que penseu en la vostra vida i que mireu enrere per què vau començar. Quan realment veieu quant heu canviat i quant heu crescut com a persona, és gairebé impossible no sentir-vos motivat i avançar endavant.

Amb aquesta motivació i reafirmant el sentit de l’orientació, és hora de planificar exactament com procedireu.

3: com?

Com pujaràs a la teva muntanya? Foto de Tommy Lisbin a Unsplash

Heu d’adaptar les vostres accions a les vostres ambicions. Sé que és més fàcil dir que fer-ho, però rarament algú aconsegueix implicar-se en alguna cosa cega. Necessiteu un pla i l’heu de seguir.

Així que pregunteu-vos: com ho feu? Vols ser el pastisser més gran de la història moderna? Planificarem com podeu aconseguir-ho. Anireu a l'escola de la rebosteria, obrirem un canal de YouTube mentrestant i obriu el vostre propi negoci un cop acabat? No es pot dir simplement que vulguis ser el millor pastisser i només tens un somni per donar-li suport. Dibuixa el teu pla pas a pas i segueix-lo dia a dia.

Com he comentat el 004, la paciència és una virtut. Quan es tracta de representar la vostra pròpia vida, podeu perdre la motivació fàcilment si no es produeixen aquests plans tan ràpidament com ens agradaria. Pocs dies ens podem sentir extremadament productius i podem sentir que estem fent passos en la direcció correcta, i una setmana o dues poden sentir-nos si no produeix molta productivitat. Aquí hem de tornar a tenir paciència i entendre que les coses necessiten temps. Sóc víctima del sentiment desmotivat quan les coses no funcionen. Et preguntes per què fas alguna cosa quan no produeix resultats. El truc és que heu de posar amb la paciència necessària per a tot el que feu. No es pot esperar que sigui el xef pastisser en dos mesos i no puc esperar que sigui el fiscal de salut i fitness amb el qual volia estar durant les primeres setmanes. És fantàstic que heu pogut desenvolupar el vostre pla d’acció, però no es nega que es pot perdre l’impuls fàcilment quan les coses s’estancen. Val a dir, però no un signe que hauria de renunciar, sinó un signe que hauria de continuar. Penseu en què heu començat i pregunteu-vos si val la pena renunciar ara o simplement treballar una mica més per veure els resultats que voleu. He trobat que a la meva vida, quan em vaig trobar davant la decisió de continuar o renunciar, l’elecció de la persistència gairebé sempre va comportar un canvi positiu immediat o va mostrar signes de millora. Sempre que tingueu un pla, només cal que s’hi fiqui i tingueu paciència. Potser no se sap mai com ets d’allò que vols!

El Yin / Yang és un concepte real basat en la creença xinesa que la vida es mou a parts iguals de llum i foscor, de manera que les coses bones i, per descomptat, les coses dolentes passen. Tot s’equilibra, de manera que la negativitat a la vostra vida només és temporal.

Val a dir que passes per fases d’alçades i baixes de la teva vida. Ja sigui en èpoques de gran èxit o en moments d’aturada, és innegable que la motivació que es desprèn del seu creixement personal disminueix. Si experimenteu això i us resulta difícil mantenir-vos motivats, haureu de mantenir aquesta conversa amb vosaltres mateixos i plantegeu-vos les tres preguntes més importants:

1: QUÈ vols fer?

2: PER QUÈ vols fer això?

3: COM estàs fent això?

Respon a aquestes tres preguntes i et rejovenirà amb vida i energia amb ganes de continuar invertint en el teu creixement i felicitat.

No et desitjo res més que èxit en el teu creixement i felicitat,

Thomas Marc

Tens un tema per parlar? M'encantaria sentir-ho! Publica'm una o totes les dades de contacte que apareixen a continuació. Espero els vostres comentaris i vull compartir els meus coneixements sobre la vida.

Instagram @ realchinshady

Snapchat @ Realchinshady

Twitter @ realchinshady

Facebook @ Thomas Marc

Enviar un correu electrònic a @ thomasmarcc13 @ gmail.com

M’encantaria ajudar!